Forbes Israel Logo

בהתאם להחלטת השופט: אי.די.בי נפרדת מ-6 דירקטורים

ממלאים את החלטת השופט: אי.די.בי החליטה היום לצמצם את המספר הכולל של חברי הדירקטוריון באי.די.בי. אחזקות ובאי.די.בי. פתוח. כמו כן החליטה החברה למנות שני דירקטורים בלתי תלויים באי.די.בי. פתוח ולהגביל את מספר חברי הדירקטוריון המכהנים במקביל באי.די.בי אחזקות ובאי.די.בי פיתוח לשניים לכל היותר.

ההליך מבוצע בהמשך להחלטת השופט אורנשטיין בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בתיאום עם נציגות מחזיקי האג"ח של אי.די.בי. אחזקות, ובליווי המשקיף, עורך הדין חגי אולמן.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

הדירקטורים יצחק מנור, אברהם בן יוסף ויעקב שימל הביעו את הסכמתם לסיים את כהונתם כחברי דירקטוריון באי.די.בי. פתוח. הדירקטורים דורי מנור, רפי ביסקר ואלי כהן הביעו את הסכמתם לסיים את כהונתם כחברי דירקטוריון באי.די.בי. אחזקות. כמו כן, דירקטוריון אי.די.בי. פתוח החליט על מינויים של תמר גוטליב ואילן הלפרין כדירקטורים בלתי תלויים.


בעל השליטה באי.די.בי אחזקות, נוחי דנקנר | צילום: סיון פרג'

גוטליב, שותפה בחברת יבול שוקי הון בע"מ, כיהנה בין היתר כמנכ"לית אינווסטק כללי ניהול וחיתום, כמנכ"לית חברת אוסקר גרוס, העוסקת בבנקאות להשקעות, וכמנכ"לית הראשונה של חברת הדירוג מעלות.

הלפרין, יועץ פיננסי ואחראי על גיוס השקעות בגלובוס גרופ, הקים וניהל את מחלקת אשראים מיוחדים בבנק הבינלאומי ובין יתר תפקידיו כיהן כנציג הבנק בארה"ב.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.