Forbes Israel Logo

בהתאם לתחזיות: הרווח של טבע עלה ב-14% – ל-1.1 מיליארד ד'

חברת טבע פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון השני של השנה. על פי הדוח, הכנסותיה של החברה גדלו ב-19% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-5 מיליארד דולר. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ברבעון האחרון ב-1.4 מיליארד דולר, עלייה של 27% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בשורת הרווח הנקי דיווחה טבע על רווח של 1.1 מיליארד דולר, שהם כ-1.28 דולר למניה. מדובר בעלייה של 14% לעומת הרבעון המקביל ב-2011. החברה אישררה את תחזית הרווח שלה לשנת 2012.

הכנסות טבע מארה"ב, המהוות 47% מכלל הכנסותיה הסתכמו ב-2.5 מיליארד דולר, עלייה של 28% לעומת התקופה המקבילה ב-2011. עיקר ההכנסות בארה"ב נבעו ממכירות של התרופות הגנריות של החברה.

הכנסות החברה מתרופת הדגל שלה לטיפול בטרשת נפוצה, הקופקסון עלו ברבעון השני ב-12% והסתכמו ב-982 מיליון דולר, זאת לעומת 877 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. 

ד"ר ג'רמי לוין, נשיא ומנכ"ל טבע אמר לאחר פרסום הדוח: "זה היה רבעון משמעותי עבור טבע, בו המשכנו לקראת השגת יעדינו הפיננסיים לשנה כולה. העסק הגנרי שלנו בארה"ב ממשיך להתאושש ומפגין מגמה חיובית, העסק הממותג צומח בשיעורים גבוהים, והעסק הגנרי שלנו באירופה צמח בצורה משמעותית. באופן כללי, אנו מזהים הזדמנויות משמעותיות ביותר לפנינו, ואנו מצפים להוסיף ולבנות ערך לבעלי המניות שלנו לאורך זמן".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.