Forbes Israel Logo

בואינג: ב-20 השנים הקרובות יוכפל צי המטוסים בעולם

במהלך 20 השנים הבאות יוכפל צי המטוסים בעולם ויגיע ל-34 אלף מטוסים מטוסים בשווי של 4.5 טריליון דולר – כך צופה יצרנית המטוסים בואינג, בתחזית מעודכנת שפרסמה היום. על פי התחזית, הצמיחה תהיה בעיקר הודות לשווקים המתפתחים ולחברות אשר יבקשו לרכוש מטוסים חדשים שצריכת הדלק שלהם יעילה יותר.

התחזית המעודכנת מעלה את הצפי מתחזית קודמת של 33,500 מטוסים בשווי 4 טריליון דולר, שפורסמה בשנה שעברה. "הצמיחה המואצת בסין, הודו ושווקים מתפתחים אחרים היא גורם מכריע בתחזיות המעודכנות", אמרו בחברה.

"שוק התעופה הגלובלי רחב, עמוק ומגוון יותר מבעבר", אמר רנדי טיסת', סגן נשיא לשיווק בקבוצת התעופה האזרחית של בואינג. "השוק הוכיח כי הוא יכול לעמוד באתגרים הקשים שעמדו בפניו בשנים האחרונות ואף להאיץ את קצב הייצור של מטוסים חדשים".

בואינג צופה גידול שנתי של 5% בתנועת מטוסי הנוסעים ו-5.2% בשינוע מטענים במהלך 20 השנים הקרובות. בבואינג ציינו שהצורך של חברות התעופה בהחלפת מטוסים ישנים יותר, שצריכת הדלק שלהם יעילה פחות, תהיה זרז משמעותי לצמיחת הדרישה למטוסים. על פי החברה, 41% מההזמנות בתקופה הזו יהיו של מטוסים חדשים שנועדו להחליף מטוסים ישנים יותר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.