חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

בוטיק ראשון למותג היוקרה גרלן בלונדון – ואתם חייבים לבקר בו

בוטיק גרלן בקובנט גארדן. ההצלחה הגדולה גרמה למותג להפוך אותו מפופ-אפ לחנות קבועה. צילום: Guerlain
בוטיק גרלן בקובנט גארדן. ההצלחה הגדולה גרמה למותג להפוך אותו מפופ-אפ לחנות קבועה. צילום: Guerlain
גרלן, מותג צרפתי יוקרתי בעל היסטוריה עשירה, מציג בבוטיק החדש בקובנט גארדן בלונדון את קולקציות האיפור האייקוניות, סדרות הטיפוח פורצות הדרך וקולקציית בשמי העילית L’Art et La Matière. בנוסף, הוא מציע שירות ייחודי של התאמת בושם אישית עם צוות היועצים המומחים של המותג

יש לכם נקודה חדשה לסמן על מפת העיר לונדון לקראת הטיול הבא שלכם לעיר – Unit 10, North Piazza, קובנט גארדן, לונדון. שם, ממש ליד בית האופרה המלכותי, ממוקם הבוטיק החדש של מותג הקוסמטיקה היוקרתי גרלן (Guerlain). זהו הבוטיק הראשון של המותג בבריטניה. תחילה הוא נפתח כפופ-אפ לקראת חג המולד, אך הביקוש העצום הביא את המותג להחלטה להשאירו פתוח לצמיתות.

גרלן נוסד בשנת 1828, כאשר פייר-פרנסואה-פסקל גרלן פתח את הבוטיק הראשון שלו בפריז. הוא הוכשר כרופא וכימאי ונהג לנסוע בקביעות ללונדון כדי להשיג את כל חומרי הגלם שהוא צריך. גרלן היה הראשון לייצר מוצרים לטיפוח העור שהוכחו מדעית, וכן אייליינר ומסקרה. בשנת 1840 הציג המותג את השפתונים הראשונים, שמאז הפכו לאייקונים.

חוויה צרפתית ויוקרתית, כיאה למותג קוסמטיקה עילית. צילום: Guerlain
חוויה צרפתית ויוקרתית, כיאה למותג קוסמטיקה עילית. צילום: Guerlain

אבל מה שבאמת מבדיל את גרלן משאר המותגים הוא שזהו לא מותג אופנה שהחליט לייצר מוצרי איפור וטיפוח. הוא לא קונה נוסחאות מובנות, אלא חוקר ומפתח את הנוסחאות בעצמו, מייצר ומוכר אותן. זה מותג שסובב שלושה תחומים בלבד: איפור ובישום, בנוסף לטיפוח העור.

שירות וייעוץ אישי

הבידול הזה של גרלן באמת הופך אותו למותג עילית בענף הקוסמטיקה היוקרתית. אתם תרגישו זאת מיד עם כניסתכם לבוטיק, החל מהעיצוב הנקי והאלגנטי שחושף לאיטו את ההיסטוריה ואת ערכי המותג, דרך השירות האישי ועד לחללים היעודיים להתאמת מוצרי הטיפוח או הייעוץ והתאמה אישית של בשמי המותג. חלק מהמוצרים אף ניתנים להתאמה אישית, כמו למשל חריטה או בחירת אלמנטים שונים באריזה. כך, למשל, את שפתוני ה-Rouge G העל-זמניים ניתן לעצב עם חריטה ובחירת החיפוי של האריזה מתוך מנעד רחב של אפשרויות שכולל כיסוי פאייטים, עור ועוד.

חדר ייעוץ הבשמים הייחודי. צילום: Guerlain
חדר ייעוץ הבשמים הייחודי. צילום: Guerlain

בחלל הייעוץ יפגוש אתכם מומחה הבישום של המותג ולאחר מילוי שאלון דיגיטלי קצר ומדוייק הוא יחזור עם כ-4 בשמים שלדעתו הכי יתאימו לכם. והנה הספוילר – היועץ יידע בדיוק לאילו ניחוחות תתחברו. לאחר שתריחו את הבשמים, גם באמצעות שיטת ההרחה הייחודית למותג – ריסוס על מניפה והעברת הניחוח באמצעות משב רוח עדין – וגם על הגוף, תוכלו לעצב אלמנטים בבקבוק, כמו למשל חריטה של שמכם או בחירת פקק הבקבוק מבין מגוון עיצובים מרהיבים.

קיימות וחיבור לטבע

כיאה למותג יופי יוקרתי צרפתי שמיליוני אנשים ברחבי העולם נושאים עיניהם אליו, ולכל מוצר שהוא משיק, גרלן חרט על דגלו את ערכי הקיימות והאהבה לטבע. ״הניחוחות שלנו הם מהאהובים ביותר בעולם, כאשר אחד האייקונים הוא ה-Eau de Cologne Impériale. קולון קלאסי לשני המינים כבר למעלה מ-150 שנה, הוא נוצר עבור הקיסרית יוג'יני וסימן את תחילת הקשר של גרלן לדבורים, עם בקבוק הדבורים היפהפה שמוצג בבוטיק״, מסבירים במותג. כל הניחוחות של גרלן הם יוניסקס, ועשויים עם מרכיבים טבעיים שנבחרו תוך הקפדה מרבית לשמירה על כדור הארץ.

קולקציה נוספת, Aqua Allegoria, חושפת מגוון ריחות רעננים שהושקו בשנת 1999. הניחוחות מיוצרים אך ורק עם אלכוהול מחקלאות אורגנית מסלק, לראשונה בגרלן, וכל הבשמים בקולקציה ניתנים למילוי מחדש.

קולקציית בישום העילית. צילום: Guerlain
קולקציית בישום העילית L'Art et La Matière. צילום: Guerlain

קולקציית הבשמי העילית (Haute Parfumerie), שנקראת L'Art et La Matière, מורכבת מחומרי גלם בלעדיים, וכל ניחוח נוצר בהשראת יצירת אמנות. כפי שציינתי קודם, ייעוץ הבישום לקולקציית L'Art et La Matière הינו ייחודי לגרלן ומשתמש במספר שאלות והנחיות ריח כדי לעזור לכם למצוא את הניחוח המושלם עבורכם. במקום להריח את כל הקולקציה, הייעוץ נועד כך שתחוו כל אחת מארבע 'משפחות' הניחוחות, ותבינו מה הכי מתאים לכם, על ידי הרחת תווי המפתח מהקולקציה.

הקשר המיוחד של גרלן לדבורים בא לידי ביטוי גם ביום הדבורה העולמי שעורך המותג. גרלן מנהל קמפיין בינלאומי גדול להגנה על דבורים מה-20 במאי ועד ה-22 במאי 2022 (היום הבינלאומי לגיוון ביולוגי). המטרה של גרלן היא לגייס מיליון אירו תוך שלושה ימים כדי לחזק את תוכנית Guerlain for Bees Conservation. בנוסף, 20% מהמכירות ייתרמו לתוכנית, וגרלן יתרום 20 אירו עבור כל פרסום מחדש של הפוסט הרשמי של יום הדבורה העולמי.

מגוון מוצרים אייקונים

בבוטיק בקובנט גארדן תמצאו גם את שתיים מסדרות הטיפוח היוקרתיות והמצליחות של המותג. הראשונה, שגם סקרתי כאן בעבר, Abeille Royale, משתמשת בכוח המתקן של הדבש להזנת העור ומעניקה שגרת טיפוח מענגת ותוצאות נראות לעין של עור זוהר, מלוחח ובעל מראה אחיד. השנייה, Orchidée Impériale, משתמשת במחקר של גרלן על סחלבים כדי לחדש את תאי העור ולטיפול גלובלי בכל סימני ההזדקנות של העור.

מוצרי האיפור של גרלן, גם הם כוכבי הבוטיק, נחשפים במלוא הדרם על גבי הקירות המעוצבים: ה-Tercotta The Bronzing Powder היא אייקון מובהק בכל העולם וכמובן שגם בישראל ומגיעה בכמה מרקמים וסוגים, כמו Terracotta Original, Matt, Light ו-Universal – כל אחד במנעד גוונים שיתאימו לכל גוון עור.

מימין: קולקציית השפתונים האייקונית וסדרות הטיפוח זוכות הפרסים אורכיד אימפריאל ואביי רויאל. צילום: Guerlain
מימין: קולקציית השפתונים האייקונית Rouge G וסדרות הטיפוח זוכות הפרסים Orchidée Impériale ו-Abeille Royale. צילום: Guerlain

שפתוני Rouge G, שהזכרנו בתחילת הכתבה, ארוזים בנרתיקים עם מראה כפולה להחלפה, עוצבו במקור על ידי צורף, לורנץ באומר, כך שהם משמשים גם כשפתון וגם כאקססוריז. הם קלים להפליא ומותאמים לנסיעות הודות למראות הנפתחות המצורפות. לא רק שהשפתונים עמידים ונוחים במיוחד, הם מגיעים במגוון עצום של גוונים וגימורים. צוות הבוטיק יציג לכם מגוון רחב של מארזים מתחלפים, כולל מארזי הקטיפה היוקרתיים, פאייטים נוצצים ומגוון של דוגמאות שונות. המארזים הופכים את השפתונים לברי קיימא – אפשר לקבל מארז Rouge G לכל החיים ולעבור בין גוונים שונים בהתאם למצב הרוח שלכם. בנוסף, ניתן לחרוט על גבי המארזים הללו בבוטיק את שמכם, את ראשי התיבות, או כמתנה למישהו מיוחד.

המטאוריטים, פניני ההיילייטר הקלאסיות של גרלן, גם הן מוצר שכדאי לכם מאוד להוסיף לתיק האיפור. הן מתקנות צבע, כך שבאופן מיידי עור הפנים נראה בהיר יותר, אחיד וזוהר.

בישום, איפור או טיפוח – בכל קטגורייה אליה תפנו ותתעניינו בבוטיק תזכו לשירות אישי וברמה הגבוהה ביותר מאיש צוות ייעודי שמתמחה באותו התחום. החל מהסבר והתאמה אישית של מוצרי האיפור והטיפוח, דרך יועץ הבישום ועד לחוויה הכללית שלא תשכחו.

בוטיק Guerlain, רחוב פיאצה מס׳ 10, ליד בית האופרה המלכותי, קובנט גארדן, לונדון

עיצוב מרהיב, מנעד המוצרים הרחב ושירות ברמה הגבוהה ביותר יגרמו לכם לרצות להשאר בבוטיק למשך שעות. צילום: Guerlain
עיצוב מרהיב, מנעד המוצרים הרחב ושירות ברמה הגבוהה ביותר יגרמו לכם לרצות להשאר בבוטיק למשך שעות. צילום: Guerlain

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן