חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

בורסה: מדד הבנקים ירד ב-0.6%; ת"א 25 איבד השבוע 1.3% מערכו

המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב ננעל היום ביציבות על רקע המגמה המעורבת אתמול בוול סטריט והנעילה היציבה באסיה. מניות אי.די.בי פתוח וכור עמדו היום במוקד, לאחר שדירקטוריון אי.די.בי פתוח אישר אתמול להציע לכור לקנות את מניותה של אי.די.בי פתוח בכלל ביטוח.

מדד ת"א 25 ומדד ת"א 100 נסחרו סביב רמות הפתיחה. מניות הבנקים איבדו 0.6% מערכן אילו מדד הביטוח הוסיף לערכו כ-2%. מדד התקשורת איבד 0.2% מערכו ומדד הנפט והגז התחזק ב-0.3%.

בסיכום שבועי ירד מדד ת"א 25 ב-1.3% ומתחילת ינואר 2013 עלה ב-1.9%. מדד ת"א 100 ירד השבוע ב-1.4%, והשלים עלייה של 2.1% מתחילת החודש. מדד הנפט והגז בלט השבוע בעליה של כ-1% ומתחילת השנה עלה בכ-2.9%.

משרד האוצר הנפיק השבוע בבורסה בתל אביב אג"ח בשווי של 1.6 מיליארד שקל.
בסך הכל גייס האוצר מתחילת החודש 3.1 מיליארד שקל בהנפקות אג"ח. 
מתחילת החודש גייס הסקטור העסקי באמצעות אג"ח 2.5 מיליארד שקל.

צילום: אהוד כהנים

מניות אי.די.בי פתוח, כלל ביטוח וכור ריכזו היום עניין לאחר שאתמול אישר דירקטוריון אי.די.בי פתוח להציע לכור לנהל משא ומתן על עסקה למכירה לכור של החזקות החברה בכלל עסקי ביטוח. זאת תוך בחינת האפשרות כי כור תרכוש גם חלק מהחזקות הציבור בכלל עסקי ביטוח. ההצעה מטעם אי.די.בי הועברה לכור, שאישרה כי קיבלה ממנה את ההצעה. מניית כלל ביטוח הוסיפה היום לערכה 2.1%, מניית כור דוקא נחלשה ב-1%.

כיל דשנים הודיעה היום כי חתמה על הסכמי מסגרת עם לקוחותיה בסין לאספקת אשלג בהיקף כולל של 3.3 מיליון טון ל-3 השנים הקרובות. המחירים לכמויות שיסופקו על פי הסכמי המסגרת ייקבעו מעת לעת בהתאם לתקופה הרלוונטית בשוק האשלג הסיני. מניית החברה רשמה היום עליה של 0.3%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן