Forbes Israel Logo

בחנו את עצמכם: האם אתם עומדים להפוך לעשירים?

שאלה מספר 1: בשלושת החודשים האחרונים, על מה חשבתם יותר: קיום יחסי מין או איך להרוויח כסף?

שאלה מספר 2: אם חשבתם גם על קיום יחסי מין וגם על איך להרוויח כסף: מה מבין השניים ריגש אתכם יותר?

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

כעת, בהתבסס תשובותיכם לשתי השאלות, אתם יכולים לקבל אינדיקציה טובה על האפשרות כי תהפכו לעשירים. אם אתם ממוקדים יותר בעשיית כסף מאשר בקיום יחסי מין, והרעיון של עשיית כסף מרגש אתכם יותר, אזי אתם עשויים להתעשר ברצינות (כלומר להפוך לבעלי שווי נטו של 20 מיליון דולר או יותר).

לעומת זאת, אם יחסי מין העסיקו את המחשבה שלכם לעתים קרובות יותר, או שהמחשבה על כך הדליקה אתכם יותר, הרי שאינכם נוטים להיות עשירים, אם כי ייתכן שתעשו בעתיד הרבה מאוד כיף.

בצד החידון ישנן כמה אזהרות: מלבד מוטיבציה גבוהה להתעשר, ישנן לא מעט פעולות נוספות הנדרשות על מנת באמת להפוך לכאלה. מוטיבציה כשלעצמה אינה מספיקה. עם זאת, הערכה עצמית הוכחה שוב ושוב כגורם שמבדל את מי ששואפים להיות עשירים באופן משמעותי מאלה שאינם.


צילום: IngImages ASAP

מה שחשוב להבין הוא גם שמניעים ומחשבות אחרות, כגון משפחה, חברים, פעולות או תחביבים נוספים יכולים בקלות להחליף את המילה "סקס" בחידון. מה שחשובה כאן היא המחויבות שלכם להפוך לעשירים.

גם בקרבם של המיליונרים הגדולים ממשיכה כל הזמן לנבוע המוטיבציה הגבוהה להגיע לפסגות גבוהות יותר. למרות שלא נדיר למצוא אנשים השווים מיליון, שניים או שלושה מבלי להיות מונעים בעיקר מהרצון להיות עשירים, הרי שכדי להיות עשיר באמת – דרוש רצון עמוק וחזק להצטיין. מלבד מחויבות עזה להצטיינות, חייבים אתם גם להיות ממוקדים בהפקת רווחים כתוצאה מאותם מאמצים.

התשוקה הזו להישגים פיננסיים קיצוניים נפוצה אפילו יותר בקרב אנשים בעלי שווי נטו של 500 מיליון דולר או יותר, אשר עשו את הונם בעצמם. יש בקרבם באופן קבוע רצון עז לשנות היבט כלשהו בחברה, בשילוב עם רצון עז להגיע לעושר אישי גבוה. הצורך להרוויח יותר ויותר כסף, לא משנה כמה כבר יש להם, נמצא על לוח ליבם של רבים מהם.

מה שברור הוא שהתמקדות בהפיכת ההצלחה להון אישי חיונית לעתים קרובות כדי לצבור עושר גדול באמת. הסחות דעת, כמו יחסי מין, אהבה כלפי בני משפחה וחברים, פעילויות צדקה, תחביבים, או כל דבר אחר, מגבילות את יכולתו של האדם להפוך לעשיר.

אז, עד כמה סביר שתהפכו לעשירים באמת?

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן