חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

בית הדין: הנהלת מעריב תתייעץ עם הוועד לגבי המיזוג עם מקור ראשון

ניצחון לועד העובדים של מעריב: בתום דיון שהתקיים היום בבית המשפט האזורי לעבודה בתל אביב, הוסכם ע"י הנהלת מעריב וועד העיתונאים, כי ההנהלה תיידע את הועד, תמסור לו מידע רלוונטי ותיוועץ עימו טרם קבלת החלטה בדבר ביצוע שינויים מבניים ובדבר מיזוג מערכת העיתון עם מערכת מקור ראשון. זאת בעקבות דרישת ועד העיתונאים כי ההנהלה תדון עם העובדים על הליך המיזוג והשפעותיו.

הדיון התקיים בנוכחות נציגי ארגון העיתונאים, נציגי ההסתדרות, נציגי ועד עובדי מעריב והנהלת מעריב. ההחלטתה התקבלה בחסותה של השופטת סיגל דוידוב-מוטולה. על ההנהלה יהיה לנהל מו"מ בתום לב ותוך פרק זמן סביר עם ועד העובדים טרם החלטה וביצוע המהלכים הללו.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


הפגנת עובדי מעריב | צילום: מרק ישראל סלם

עוד סוכם בין הצדדים, בהסכמת בית הדין, כי ההנהלה תקיים פגישות עדכון שבועיות עם ועד העובדים. בועד טענו כי לאחרונה בוטלו פגישות אלו על ידי ההנהלה.

אתמול קיים בית הדין לעבודה בתל אביב דיון בעניין אי-העסקתו של יו"ר ועד העיתונאים של מעריב, חגי מטר. מטר פוטר כזכור לאחר שהושלמה עיסקת הרכישה של העיתון בידי איש העסקים, שלמה בן צבי. 

השופט אורן שגב קרא להנהלת מעריב לשקול שוב את עמדתם בעניין העסקתו של היו"ר, וזאת בעיקר נוכח המתיחות ההולכת וגדלה בין העובדים לבין ההנהלה ולאור האינטרס המשותף של שני הצדדים בהצלחת העיתון.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן