חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

במיטה עם פוטין: מנצ'סטר יונייטד תקבל חסות מענקית תעופה רוסית

מועדון הכדורגל בעל השווי הגבוה ביותר בבריטניה, מנצ'סטר יונייטד, חתם על חוזה חסות ענק עם רוסיה. היונייטד הודיעו היום על חוזה לחמש שנים עם חברת התעופה אירופלוט.

אירופלוט, שמשרדיה המרכזיים נמצאים במוסקבה, תהפוך לחברת התעופה הרשמית של המועדון. שיתוף הפעולה הוא הראשון של הקבוצה עם רוסיה. הנתונים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.


צילום: רויטרס

באפריל האחרון פורסם כי אירופלוט, אשר ממשלת רוסיה היא בעלת השליטה העיקרית בו, "צפויה להיות המצטרפת הבלתי צפויה החדשה לצוות הספונסרים של היונייטד". אירופלוט מחליפה את טורקיש איירליינס כחברת התעופה הרשמית של החברה. העסקה בת שלוש השנים עם המפעילה הטורקית, אשר כללה חסות גם באצטדיון אולד טראפורד, הוערכה ב-4 מיליון דולר בשנה.

הבחירה של ענקית כמו היונייטד במותג אירופלוט נחשבת מפתיעה, לא רק משום שמדובר בחברת תעופה עם רקורד בטיחות בעייתי בלשון המעטה, אלא משום שמשמעות העסקה היא שמנצ'סטר יונייטד נכנסת למיטה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. הדבר מעלה את השאלה: האם משפחת גלייזר, הבעלים האמריקאים של היונייטד, התייעצה עם הבעלים של קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס, רוברט קראפט, לפני שחתמה על שותפות עם פוטין? מזה שנים טוען קראפט כי פוטין גנב את טבעת אליפות הסופרבול שלו ב-2005, כאשר השניים נפגשו בוועידת מנהיגים פוליטיים ועסקיים בסנט פטרסבורג. פוטין, כמובן, דחה את ההאשמות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן