Forbes Israel Logo

בנק הפועלים שוויץ מעוניין לצמוח, ולמשוך דווקא לקוחות ישראלים

בנק הפועלים שווייץ, הבנק המשמעותי היחיד בארץ האלפים שנמצא בבעלות בנק ישראלי, משיק בימים אלה מהלך שיווקי מקיף הכולל בין היתר גם השקה של אתר אינטרנט חדש. בעקבות יציאתם של בנקים ישראלים אחרים משוק הבנקאות השוויצרי, בבנק הפועלים שוויץ מעריכים שנפתחה עבורו הזדמנות למצות את הפוטנציאל הגלום בלקוחות הבנקאות הפרטית הישראלים, שיש להם עניין לפזר את השקעותיהם ולהשקיע חלק מנכסיהם בחו"ל. כך, קהל היעד העיקרי של המהלך הוא ישראלים, עולים חדשים, ולקוחות אירופיים בעלי עושר פיננסי של יותר ממיליון דולר.

מנכ"לית בנק הפועלים שווייץ, אורית לרר | צילום: יח"צ

"בנק הפועלים שווייץ פועל זה יותר מ-40 שנה, ונשען על היציבות, המקצועיות והמסורת הבנקאית של שווייץ", אומרת אורית לרר, מנכ"לית הבנק, בהודעה שמסרה. "הצעת הערך שלנו כוללת מגוון רחב של שירותים בנקאיים ומוצרי השקעה מסוגים שונים בשווקים הגלובאליים. הצוות שלנו מספק ללקוחות הבנקאות הפרטית שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר בעולם הבנקאות, וגישה להזדמנויות עסקיות ייחודיות", היא מספרת ומוסיפה כי בבנק "שמים דגש על יחס אישי. לכל אחד מלקוחות הבנקאות הפרטית מוצמד בנקאי אישי מנוסה, האמון על הקשבה מלאה, מכיר את פרופיל הלקוח, צרכיו והעדפותיו, מדבר את שפתו, ויוצר עמו קשר הדוק".

אתר הבנק החדש | צילום מסך: פורבס

בנק הפועלים שווייץ מחזיק סניפים בציריך ובלוקסמבורג, ומעסיק בין היתר גם בנקאים דוברי עברית. החברה הבת של הבנק בישראל, BHI Global Investment Advisory (Israel) Ltd., עוסקת בייעוץ השקעות ללקוחות בנקאות פרטית ישראליים. באתר האינטרנט החדש של הבנק, ניתן למצוא פרטים על מגוון השירותים שהוא מספק. ביניהם: ייעוץ השקעות, פתרונות מימון, מחקר ופתרונות ייחודיים למנהלי תיקים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.