חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

בצל הבחירות לנשיאות: המסחר בבורסות וול סטריט ננעל בעליות

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל ביום שלישי בעליות שערים כשבמוקד עומדות כמובן הבחירות לנשיאות ארה"ב. החשש העתידי בקרב המשקיעים לאור הסקרים הצמודים הוא כי העדר הכרעה מוחלטת לאורך זמן לגבי זהות המנצח בין הנשיא המכהן, ברק אובמה הדמוקרטי, ומועמד הרפובליקנים מיט רומני, עלול להוסיף לחוסר היציבות בשווקים. הסקרים האחרונים שנערכו מעידים על יתרון קל לאובמה, אך אחוז הצבעה נמוך עלול להיטיב דווקא עם רומני.  

הדאו ג'ונס רשם עלייה של 1%, הנאסד"ק התחזק ב-0.4% ומדד ה-S&P 500 הוסיף 0.8% לערכו. גם אתמול רשמו בורסות וול סטריט עליות כשמדד הדאו ג'ונס רשם עלייה של 0.1%, ה-S&P 500 התחזק ב-0.2% והנאסד"ק הוסיף 0.6% לערכו. 

מסחר בבורסות וול סטריט | צילום: רויטרס

באסיה ננעל הבוקר המסחר בבורסות בירידות שערים כשהמשקיעים ממתינים בדריכות להתפתחויות בארצות הברית ונמנעים מלקחת סיכונים. בורסת שנחאי הובילה את המגמה עם ירידה של 0.4%, בורסת טוקיו רשמה גם היא ירידה של 0.4% ובורסת הונג קונג איבדה 0.3% מערכה.

גם באירופה נרשמו היום עליות, על אף שתושבי יוון פתחו בשביתה כללית נוספת על רקע הצבעה הצפויה ביום רביעי בפרלמנט בנוגע לתוכנית קיצוצים נוספת, שמטרתה קבלת חלק נוסף של כספי החילוץ במסגרת חבילת הסיוע הבינלאומי שניתנה למדינה. בורסת לונדון התחזקה ב-0.8%, בורסת פריס רשמה עלייה של 0.9% ובורסת פרנקפורט הוסיפה 0.7% לערכה. 

חברת התרגום הישראלית בבילון מתקדמת אל עבר וול סטריט: הלילה הגישה החברה ל-SEC (רשות ניירות הערך האמריקאית) תשקיף ראשוני למכירת מניותיה בארה"ב. עם זאת, מאחר שמדובר בתשקיף ראשוני, לא ציינה החברה את כמות המניות שתונפק או את מחירן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן