Forbes Israel Logo

ברוכה הבאה 2014: צפו בתמונות הזיקוקים המרהיבות מרחבי העולם

היא כבר איתנו: שנת 2014 הפציעה כמעט בעולם כולו, ולאחר שהאירה השמש על השנה החדשה בסידני, בדובאי, בהונג קונג בסין, בהודו ובמדינות נוספות בצד המזרחי של המפה, נכנסו בזו אחר זו גם מדינות אירופה לאווירה החגיגית, ואפילו חלק ניכר ממדינות ארה"ב ויבשת אמריקה ספרו לאחור ונכנסו למעגל החגיגות.

מופע זיקוקים בהונג קונג | צילום: רויטרס

בדובאי שברו את שיא העולם לתצוגה הגדולה ביותר של מופע זיקוקים, עם זיקוקים שהגיעו לגובה של קילומטר ומיצג שנפרש על פני 48 ק"מ.

מופע הזיקוקים בדובאי:

צילום: רויטרס

בניו יורק הצטופפו כמיליון בני אדם בכיכר טיימס למסיבת רחוב בה הופיעו בין השאר מיילי סיירוס ומליסה אתרידג'. כמיטב המסורת, כדור מואר במשקל של כ-5 טונות ירד לעבר החוגגים כשהוא מחליק מטה על תורן המגדל השוכן בכיכר.


חומת סין והקרמלין במוסקבה מוארים לכבוד השנה האזרחית החדשה | צילומים:רויטרס

בלונדון הומטר על החוגגים קונפטי אכיל בטעם בננה, ועשן בריח תות הופרח לאוויר, במקביל לזיקוקים שהאירו את נהר התמזה ואת הביג בן. בריו דה ז'נרו חגגו שני מיליון בני אדם בחוף הקופקבאנה המפורסם.

בחלק המזרחי של כדור הארץ כבר נפרדו משנת 2013 במופעים מרהיבים. כ-1.6 מיליון בני אדם הגיעו למפרץ סידני כדי לצפות במופע המרהיב בן 12 הדקות של הזיקוקים, שנורו ממפרשיות הסמוכות לבית האופרה.

סמואה היתה הראשונה לחגוג את השנה החדשה, כשלאחריה גם ניו זילנד, שם התושבים רקדו ברחובות, וחלקם אף הצליחו לעלות על אחת מהספינות. בשעה 17:00 שעון ישראל נכנסה השנה החדשה גם ביפן ובקוריאה הדרומית – עם הצלצול המסורתי בפעמון.


הבניין הגבוה ביותר בטייוואן מואר בזיקוקים | צילום: רויטרס

ובישראל, עיקר החגיגות התרכזו, איך לא, בתל אביב, שם בילו המונים במסעדות, בתי קפה ומועדונים. המשטרה נערכה בכוחות מתוגברים בצירי התנועה המרכזיים על מנת לערוך בדיקות שכרות לנהגים.

לכתבה בדה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן