Forbes Israel Logo

גוגל חותכת מחירים: נקסוס 4 תמורת 199 דולר

במידה ואתם מחפשים מכשיר אנדרואיד זול, לגוגל יש הצעה משתלמת עבורכם. החברה הודיעה כי היא מורידה את מחירי דגמי הנקסוס 4 ב-100 דולרים. לאור העובדה שההנחה מגיעה חודש לפני חגיגות השנה של המכשיר, האם ניתן להניח כי בקרוב נוכל לראות את הדור הבא בחנויות?
מכשיר דגל ב-199 דולר

בנובמבר 2012 השיקה גוגל את מכשיר הדגל הנוכחי שלה, הנקסוס 4. המכשיר, שיוצר על ידי חברת LG מציע למשתמשים מסך בגודל 4.7 אינץ', מעבד Snapdragon S4 Pro מרובע ליבות וזכרון פנימי בנפח 2 ג'יגה. את המכשיר הציעה החברה בשתי תצורות שונות ובמחירים הוגנים למדיי: 299 דולרים לגרסה בעלת נפח של 8 ג'יגה, ו-349 דולרים לגרסה בנפח 16 ג'יגה.

לפני יממה הודיעה גוגל בחשבון הטוויטר הרשמי של Google Play על הנחה העומדת על כ-25 אחוזים ממחירם הנוכחי של המכשירים הללו. כעת, משתמשים יכולים לרכוש את דגם 8 ג'יגה ב-199 דולרים, כ-730 שקלים ואת הדגם בנפח 16 ג'יגה ב-249 דולרים, כ-913 שקלים. גוגל מציינת כי ההנחה אינה תקפה ללקוחות בארצות הברית בלבד, אלא גם ללקוחות באוסטרליה, קנדה, גרמניה, ספרד, קוריאה, בריטניה וצרפת.

המחיר החדש של המכשירים הוא זול בהשוואה לשאר מכשירי הסמארטפון בשוק כיום, וזול בהתחשב בתמורה שהמשתמשים מקבלים. השמועות ברשת מכוונות להסבר הגיוני אחד להנחה הנוכחית – והוא שגוגל מתכננת להשיק בקרוב מאוד ליין מכשירים חדש.

צילום: רויטרס

בהתחשב בעובדה שגוגל משחררת עדכונים למוצריה אחת לשנה, וחגיגות השנה של מכשיר הנקסוס 4 נמצאות ממש מעבר לפינה – לא מדובר בהשערה או שמועה מופרכת לחלוטין. בנוסף, לאור השמועות האחרונות הסוברות כי אפל תשיק מכשיר אייפון חדש בתחילת ספטמבר, ועונת החגים גם היא מתקרבת בצעדי ענק ניתן להניח שגוגל מסתירה קלף בשרוול, וכעת עלינו להמתין ולראות מה בדיוק החברה מתכננת עבורנו.

במידה שאתם רוצים לרכוש מכשיר סמארטפון טוב וזול, אין ספק שהנקסוס 4 הוא פתרון אידיאלי עבורכם, אך לצערנו גוגל אינה משווקת את המכשיר בצורה רשמית לקהל הישראלי. לכן, יקח זמן עד שהחנויות הפרטיות והמפעילות יורידו במחירי המכשירים הללו, אם בכלל.

אם בכל זאת אתם מעוניינים לרכוש את המכשיר כבר עכשיו ולהנות מההנחה המדוברת, תוכלו להשתמש בשירותיהן של חברות המספקות כתובת משלוח בארצות הברית, ודואגות לשלוח לכם את הסחורה לארץ. חשוב לזכור כי למחירי הדגמים עליכם להוסיף מכס בסך 35.7 אחוזים ודמי משלוח, שאמנם יקפיצו במעט את המחיר הסופי אך עדיין יציעו עסקאות משתלמות עבורכם, גם בהתחשב בזמני המשלוח הארוכים.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

Ubimo הישראלית מגייסת 2 מיליון דולר

חדש בפייסבוק: הוספת תחרויות בדפי המותג

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.