Forbes Israel Logo

גולן יוכפז מונה למנכ"ל חדשות 10: "מנהיג אמיתי"

4 ימים לאחר מינויו של רפי גינת למנכ"ל הערוץ, החליט דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10 שהתכנס הבוקר פה אחד למנות את גולן יוכפז למנכ"ל חברת החדשות של הערוץ."אין ראוי מיוכפז למלא את התפקיד", סיכם יו"ר דירקטוריון חדשות 10, מר יורם שכטר, סיכם את הישיבה.

"גולן יוכפז הוא עיתונאי מוכשר ומנוסה עם הישגים מוכחים רבים", מסר בעקבות המינוי מנכ"ל ערוץ 10, רפי גינת. "הוא מנהיג אמיתי, ואני בטוח שבהנהגתו חברת החדשות של הערוץ תצעד קדימה ומהר, לקראת הישגים גדולים".

יוכפז, אשר חגג החודש את יום הולדתו ה-39, שימש בעבר ככתב גלי צה"ל בשטחים, עורך כלבוטק ועורך אולפן שישי בערוץ 2. כמו כן הגיש עד עתה את התכנית "בוקר טוב ישראל" בתחנה ואף הוזכר כמועמד להתמנות למפקדה טרם מינויו של ירון דקל לתפקיד.

גינת. מינוי חדש | צילום מסך

גם יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 ונציגו של רון לאודר, אבי בלשניקוב, ברך על המינוי ואיחל ליוכפז הצלחה בתפקידו: "מינויו של יוכפז מצטרף למינויו של גינת למנכ"ל הערוץ, ואני סמוך ובטוח שהצוות הזה יוביל אותנו להישגים והצלחות". בלשניקוב הודה בסוף הדיון לאבי אלקלעי על התקופה בה ניהל את חברת החדשות.

"על חברת החדשות של הערוץ עברה תקופה קשה", הוסיפה מיכל גרייבסקי, יו"ר נענע10 וועדת הכספים בדירקטוריון הערוץ. "אני גאה במינויו של גולן יוכפז למנכ"ל חברת החדשות. זהו המינוי הראוי ביותר. גולן הוא איש תקשורת רב הישגים ואין לי ספק שהוא יצליח בתפקידו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.