חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

דירוג פורבס: הבתים היקרים ביותר למכירה בישראל

בין אם מדובר בווילה ענקית בהרצליה פיתוח, פנטהאוז רחב ידיים בתל אביב או אחוזה יוקרתית בקיסריה, הנכסים שנכנסו לדירוג עשרת הבתים היקרים של פורבס אינם מתאימים לכל כיס. המחירים הגבוהים, שמגיעים עד למאה מיליון שקל, משקללים בתוכם לא רק את המיקום על הקרקעות היקרות ביותר בישראל, אלא גם את העובדה שהנכסים מהווים את פסגת העיצוב, האדריכלות והבנייה שיש למדינה להציע. חלק מהבתים ברשימה חדשים ונבנו בסטנדרטים הגבוהים בעולם, וחלקם מבנים ישנים ששוקמו ושופצו, והוטמעה בהם טכנולוגיה מתקדמת מתחומי החשמל, האנרגיה והפנאי. 

דירוג הנכסים היקרים ביותר המוצעים כיום למכירה מתבסס על נתונים ממספר מצומצם של סוכנויות נדל״ן יוקרתיות, שפונות לנתח השוק הקטן שמורכב מאנשי העשירון העליון ומעלה. הערכות השווי של הנכסים מבוססות על נתונים שהגיעו מסוכנויות אלו. 

העובדה שמדובר בשוק קטן מאוד הפכה את איסוף הנתונים למורכב אף יותר, היות שסוכנים רבים מעדיפים שלא לפרסם את הנתונים על נכסיהם בטענה שהם רוצים לשמור על הדיסקרטיות של לקוחותיהם. על מנת לשמור על האינטרס של המוכרים והקונים כאחד, בחרנו לחשוף רק את הנתונים שאותם ניתן לפרסם בפומבי, ולכן כתובת הנכס לא מופיעה במלואה. כמו כן, לא תמצאו כאן פרטים מזהים כלשהם של בעלי הנכסים. בנוסף, בדירוג מופיעים רק נכסים בנויים שהוצעו למכירה בשוק בעת כתיבת הכתבה.

לדירוג המלא – הבתים היקרים ביותר על המדף

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן