חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

האיש שמוכר את חייו באיביי: תג המחיר – 3.5 מיליון דולר

בשנים האחרונות בנה לעצמו שיין בוטצ'ר את החלום האמריקאי שלו. בית על המים בפלורידה, 3 מכוניות, דירה להשכרה, שני קאייאקים, משחקי וידאו לאינספור, עסק מצליח לגיימינג עם 3 חנויות, וכמובן טלוויזיה ענקית, ציור מקורי של תומס קינקייד, שני נגני בלו-ריי, מכשור מטבח משוכלל, ערסל מפואר ועוד מלא דברים.

ועכשיו הוא מוכר את כל זה. המחיר המבוקש – 3.5 מיליון דולר. "אין לי סיבה לא לעשות את זה", הוא אומר.

זה נשמע כמו היגיון מעוות משהו, למכור כל מה שיש לך בעולם הזה. ועדיין, יש תחושה משונה של הרמוניה רציונלית באופן בו בוטצ'ר מתייחס לזה: הרי אנשים תמיד קוראים לדבריםכמו עסק, או בית, או רכב – "השקעה", אבל ההנחה היא שהדרך הטובה ביותר להוציא את המרב מן ההשקעה היא למות איתה. בוטצ'ר פשוט מעוניין בהחזר מוקדם יותר, ובמקום למכור את זה בחתיכות – הוא הסיק שמישהו אחר עלול לרצות את אותה חבילה שהרכיב לעצמו.

בוטצ'ר הוא בעליה של רשת "אר.יו.גיים?", שרשרת חנויות של משחקי וידאו המתמחה בכותרי רטרו. יש לרשת 3 נקודות, ובעליה מבטיח להישאר בשטח חצי שנה על מנת לתפקד כיועץ ולאפשר מעבר חלק. כל השאר – המכונית, הרכוש וכל הדברים האחרים שמרכיבים את ה"חיים" שלו – הם רק תוספות.

חיים למכירה. המודעה של בוטצ'ר באתר איביי (צילום מסך)

"עם 3.5 מיליון דולר, פשוט לא מרגישים את זה. אני יכול ללכת לקנות בית אחר. אני יכול לקנות דברים, הדברים נמצאים. הפריט העיקרי שעומד למכירה הוא העסק עצמו, את השאר אני זורק פנימה סתם כדי לזרוק אותם פנימה".

בוטצ'ר מתכנן לטייל בעולם קצת אחרי שימצא רוכש מאושר לחייו, ואז לנסות משהו אחר בעיר אחרת בפלורידה. בפורומים שונים, העלו רבים השערות כי משהו לא בסדר עם העסק שלו, אבל בוטצ'ר מבהיר שנהפוך הוא. "תמיד יהיו טרולים שישאלו מה לא בסדר בעסק", הוא אומר. "אני עושה כסף. כל מה שיש לי, הבית, המכוניות – הכל משולם עד תום. זה ממש לא פירוק נכסים".

עושה כסף. אחת החנויות של בוטצ'ר כפי שמוצגת במודעת האיביי שלו (צילום מסך)

אמריקה היא אומה המאמצת בחום את רעיון ה'מערכה השנייה' ובוטצ'ר פשוט מעמיד למכירה את המערכה הראשונה שלו כדי לממן לעצמו את זו הבאה. כל מי שיש לו 3.5 מיליון דולר ורוצה לפצוח בקריירה שנייה כבעליה של רשת חנויות למשחקי וידאו בפלורידה – ההצעה מחכה לכם עכשיו באיביי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן