Forbes Israel Logo

הבורסה בתל אביב ננעלה בירידות שערים

המסחר בבורסה בתל אביב מתנהל בשעה זו בעליות שערים קלות, לאחר הנעילה היציבה שנרשמה אתמול ברחוב אחוזת בית ועל רקע עליות השערים בהן ננעל אמש המסחר בוול סטריט. הבורסה בניו יורק שבה לטפס לאחר נעילה שלילית בסוף השבוע, ומדד הנאסד"ק האמיר אתמול עד לשיא של 15 השנים האחרונות וחצה את רף 5,000 הנקודות.

מדד ת"א 25 ירד ב-0.6% ומדד ת"א 100 נחלש ב-0.4%, ומדד הבנקים נחלש ב-0.6%. מדד התקשורת ירד ב-0.3%, מדד הנפט והגז איבד 0.8% מערכו, ומדד הנדל"ן התחזק ב-0.8%. טאואר זינקה ב-6.4% לאחר דיווח על תחילת ייצור חיישנים עבור אינטל בעסקה של מאות מיליוני דולר

הבורסה בתל אביב

במוקד תשומת הלב עמדה  היום חברת כיל, לאחר שהחברה הודיעה הבוקר כי היא מוכנה לשוב לשולחן המשא ומתן עם עובדי החברה אשר הפגינו בימים האחרונים ברחבי הארץ כנגד כוונת החברה לפטר עשרות מהם. 

גם שער הדולר המשיך לעמוד במוקד תשומת הלב, לאחר שאתמול זינק ערכו של המטבע האמריקני אל מעבר לרף 4 השקלים – וירד בחזרה במהרה. "הדולר-שקל בוחן את רמת 4. לפחות לפי שעה, לא נראה שהמחסום הפסיכולוגי מרתיע את הספקולנטים ואיננו מזהים רתיעות לאחור ברמה התוך-יומית", אמרו הבוקר במחלקת המחקר של FXCM ישראל. "למרות העלייה החדה של השבוע האחרון והציפייה המתבקשת לתיקון או התכנסות, בתנאים הנוכחיים ייתכן כי פריצה מוצלחת מעל השיא אף תיתן דחיפה נוספת לעלייה ותמשוך לשוק גל נוסף של לונגיסטים. כרגע זה נראה כמו טרייד חד כיווני". 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.