Forbes Israel Logo

הבורסה ננעלה בירידות: הבנקים צנחו ב-1.6%

המסחר בבורסה לניירות ערך בת"א ננעל בירידות, על רקע איתותים חיוביים מוול סטריט ומבורסות אסיה מחד, ואישור הצעדים הכלכליים עליהם הוחלט במשרד האוצר. 

המדדים המובילים באחד העם רשמו היום ירידות שערים. מדד ת"א 25 ירד ב-0.3%, מדד ת"א 100 ננעל סביב רמות הפתיחה ומדד הבנקים איבד 1.6% מערכו. מניות הבנקים פועלים ולאומי איבדו היום  2.26% ו-1.11% בהתאמה. דיסקונט מוחק 2.1% מערכו היום. זאת, בהמשך להודעה על הורדת אופק הדירוג של בנק הפועלים ובנק לאומי ל'שלילי' בידי חברת מדרוג.

ענקית הקמעונאות שופרסל, מקבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר, דיווחה אתמול על תוצאות החציון הראשון והרבעון השני של שנת 2012. החברה הציגה שיפור ביחס לתוצאות הרבעונים האחרונים, וסיימה את הרבעון עם הכנסות של 2.9 מיליארד שקל ורווח תפעולי של 99 מיליון שקל המהווה 3.4% מהיקף המכירות.

בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד מצביע הדוח על היחלשות קלה – ירידה בהכנסות וברווח הגולמי, ועלייה יחסית ואבסולוטית כאחד בהוצאות המכירה, השיווק וההנהלה. עם זאת נטל המס על הכנסתה של שופרסל ירד מ-27 מיליון שקל ברבעון השני של 2011 לבין זה של 2012. הרווח התפעולי ברבעון המקביל אשתקד עמד על 149 מיליון שקל; הרווח התפעולי של הרבעון האחרון – 99 מיליון שקל – משקף קיטון של 34%. היום הוסיפה מניית החברה 2.8% לערכה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.