Forbes Israel Logo

הבורסה ננעלה בירידות; סלקום נפלה ב-3%

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בירידות קלות על רקע פתיחה חיובית בוול סטריט והמשך עונת הדוחות.

מדד ת"א 25 ננעל ללא שינוי, ת"א 100 נחלש ב-0.2% ומדד הבנקים נחלש ב-0.7%. מדד התקשורת איבד 1.7% מערכו, מדד הנדל"ן נחלש ב-0.7% ומדד הנפט והגז ירד ב-0.5%.


סלקום שהשיקה אתמול את מבצעי הטריפל שלה, וריכזה לא מעט תשומת לב חיובית, מפרסמת היום את דוחותיה הכספיים לרבעון האחרון שמעידים על ירידה של 77% ברווח הנקי. הכנסות החברה ירדו ב-6% והיא איבדה כ-82 אלף לקוחות סלולר. מנכ"ל סלקום, ניר שטרן אמר כי גם ברבעון זה המשיכה תחרות המחירים האגרסיבית בענף הסלולר, שהובילה להמשך ירידת ההכנסות משירותים וקיטון במצבת המנויים. "לצד הפגיעה בפעילות הסלולר פועלת הקבוצה ומשקיעה במנועי צמיחה עתידיים בתחום הקווי שאנו צופים שלאורך זמן יביאו לגידול בהכנסות ולשיפור ברווחיות". מנית החברה ירדה ב-3%. 

ב-FXCM ישראל מתייחסים הבוקר להמשך החלשות הדולר ומציינים כי "הסחף השלילי כלפי הדולר בעולם מתגבר, וגם הדולר-שקל שובר מטה. לאחר מספר ימים של דשדוש במקום, הצניחה של הדולר בעולם גררה גם את הצמד המקומי והוא ירד מתחת רמת התמיכה ב-3.84, מה שעשוי להאיץ את התנועה מטה. ירידה מתחת לשפל של פברואר ב-3.82 עשויה לסלול את הדרך לעבר 3.80 ו-3.78".

"הגורם העיקרי שממשיך להניע את הצמדים המרכזיים בשוק המט"ח הגלובלי הוא צמצום הפער בתשואה בין אג"ח של ממשלת ארצות הברית לאג"ח של ממשלת גרמניה. אתמול, למרות נתוני תמ"ג מאכזבים בגרמניה, הפער המשיך להצטמצם, והעלייה הזו בתשואה על אג"ח גרמני נותנת רוח גבית לאירו, על חשבון הדולר".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן