חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הדוגמנית שמרוויחה 2.2 מיליון שקל בשנה ורובכם לא מזהים

גיל: 22 
הכנסות: 2.2 מיליון שקל
קמפיינים בולטים: קסטרו, תפוזינה, ניוואה, גרנייה, לנקסטר
מיקום בדירוג הקודם: 7

לדירוג המלא – 10 הדוגמניות המרוויחות בישראל

השנה האחרונה הייתה ללא ספק שנת הפריצה של לירז דרור בישראל, והרשימה לא משקרת: מהמקום השביעי בדירוג פורבס הקודם קפצה דרור למקום הרביעי והמכובד מאוד. הדוגמנית בת ה־22, שמככבת כבר שנים בחו״ל, אך למרבה ההפתעה לא הצליחה לפרוץ את תקרת הזכוכית הישראלית, עשתה זאת השנה עם שני קמפיינים נחשקים: קסטרו ותפוזינה. "עבדתי כאן, אבל מעט״, היא אומרת בשיחה עם פורבס ומנסה להסביר את הפער: "אני בחורה שאוהבת את הבית והסביבה הקרובה, את המשפחה והחברים. 

"רוב השנה אני בטיסות ובעבודה, וכשאני בארץ אני מעדיפה להיות במקום שנוח לי. לכן לא תמצאי אותי בהשקות ובאירועים מתוקשרים. זה ההבדל המשמעותי בין הארץ לחו״ל: שם דוגמניות הופכות להיות סלב מעצם הקריירה שלהן. בארץ מחפשים פנים מוכרות, מישהי שעשתה ריאליטי שתעשה למותג יח״צ״. 

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

אבל זה לא ההבדל היחיד שדרור מוצאת בין ישראל לחו״ל. לעומת התשלום עבור עבודות בארץ, הקמפיינים הגדולים שעשתה בעולם הגדול הכניסו לכיסה גם סכומי כסף גדולים: ביוטרם, ניוואה, וישי, לנקסטר, פרומוד, לו אנד ג׳ו ורבים אחרים. "ההבדל משמעותי״, היא אומרת בשיחה טלפונית משדה התעופה, בדרך לעוד כמה ימי צילום. "בחו״ל את מקבלת תשלום עבור העבודה וגם עבור שימושים נוספים שנעשים בצילומים״.


דרור | צילום: דודי חסון

כשנושא השיחה עובר לכסף, היא מתפתלת. "עבדתי מאוד קשה כדי להגיע למקום שהגעתי״, היא אומרת. "אני לא עובדת רק בשביל הכסף, אלא לשם הריגוש וההנאה. אני אוהבת אופנה ושמחה שיוצא לי לעבוד במשהו שאני כל כך אוהבת״. 

היא נולדה וגדלה בקיבוץ רביבים. כשהייתה בת עשר עברו הוריה למושב ניר משה בנגב. למרות שבאופייה הייתה טום בוי, שאהבה לשחק כדורגל וחלמה להיות וטרינרית, החיים גלגלו אותה להתחיל לדגמן כבר בגיל 15. זה קרה בעקבות אירוע משפחתי, שבו קלטה אותה קרובת משפחה שזיהתה את הפוטנציאל ומיהרה לקשר אותה לסוכן רוברטו בן שושן. "לא חשבתי שזו תהיה הקריירה שלי״, היא משחזרת. "יותר מהכל רציתי לטייל בעולם, אבל כשראיתי שמתלווה לעבודה הרבה כסף וסיפוק מלראות את התמונות שלי, זה כבר הפך לחלום״. 

הדרך הארוכה שעשתה הביאה אותה להישגים לא מבוטלים. אחד מהם היא העובדה שהיא כבר לא צריכה להגיע לאודישנים. כיום היא מוזמנת ישירות לעבודה. על אף שהיא חיה את החלום שלה, היא מספרת שיש לה עוד לפחות פסגה אחת לכבוש – קמפיין לבושם. בינתיים היא יכולה להתגאות בעובדה שהיא ממשיכה להחתים את הדרכון ולצבור קמפיין אחר קמפיין: בדרום אפריקה חגגה יום הולדת 22 במסגרת צילומים לגרנייה, בקריביים הצטלמה לשער של מארי קלייר, ובאי קורסיקה הצטלמה עבור המותג לנקסטר.

את חייה הפרטיים היא חולקת עם ארוסה, איציק פינטו, סטודנט למשפטים, והשניים גרים בראשון לציון. הרומן שלהם נמשך כבר שש שנים, ובאוקטובר הקרוב יעמדו השניים מתחת לחופה. רק אל תשאלו אותה על ילדים. "לא״, היא צוחקת. "זה עדיין לא בתכנון״. 


צילום: עידו לביא

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן