חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הדולר נפל ב-0.9% ושערו היציג נקבע על 3.615 שקלים

הדולר נחלש היום ב-0.9% ושערו היציג נקבע על 3.615 שקלים. היורו לעומת זאת מתחזק ב-1.1% ושערו היציג נקבע על 4.723 שקלים.

בשוק צופים להתחזקות מהותית של הדולר בטווח הארוך. לדברי רואי קוזין, האנליסט הראשי של בית ההשקעות Utrade, "נתוני המאקרו שמתפרסמים בארה"ב בעת האחרונה מעידים על צמיחה מתונה במשק האמריקאי ועל שיפור קל בשוק העבודה. אלו אומנם לא נתונים יוצאים מן הכלל כפי שמקבלי ההחלטות האמריקאיים היו רוצים לראות, אך מספיק טובים על מנת לרמוז לשווקים כי ייתכן שתכנית התמריצים האמריקאית תגיע לסיומה מוקדם מן הצפוי".

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

צילום: רויטרס

"סיום תוכנית התמריצים תספק תמיכה למחיר הדולר בטווח הארוך", מוסיף קוזין. "כמו כן, גם סביבת הריבית האפסית אשר שררה בשוק האמריקאי בשנים האחרונות קרובה לידי סיום כשהעלאת ריבית מצד הבנק הפדרלי צפויה להגיע במהלך שנת 2014, דבר שיביא תמיכה נוספת לדולר האמריקני בזירת המט"ח העולמית".

"הדולר-שקל קורס מטה והוא שוב בסכנת שבירה", מציינים במחלקת המחקר של FXCM ישראל. "לאחר פריצת השווא מעל 3.65 שקלים בתחילת השבוע, אנחנו רואים תנועה חדה מאוד בכיוון ההפוך, כפי שקורה פעמים רבות לאחר פריצות שווא. כעת, אנחנו שוב בקרבת 3.6 שקלים, האזור התחתון של הטווח שבו היה כלוא הצמד בשבועות האחרונים. שבירה מתחת ל-3.6 שקלים עשויה להיות טריגר להאצת הירידה, בשלב הראשון לעבר 3.58 שקלים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן