Forbes Israel Logo

הדור הבא: כך משנה Atolyestone את ענף תכשיטי היוקרה לגברים

טבעות במגוון עיצובים של Atolyestone. הרמוניה בין סגנונות. צילום: Atolyestone
טבעות במגוון עיצובים של Atolyestone. הרמוניה בין סגנונות. צילום: Atolyestone
מותג התכשיטים הבריטי מוביל מהפכה בתחום תכשיטי היוקרה לגברים. מצמידים בסגנון מסורתי דרך טבעות קלאסיות ושרשראות בטכניקות ייצור ועיצוב מודרניות. כך הוא מייצר קולקציות ייחודיות ועיצובים מפוארים

Atolyestone מוביל את המהפכה בתכשיטי יוקרה לגברים. המוצרים שמציע המותג הבריטי הם רעיון המתנה האולטימטיבי. הפריטים בקולקציות השונות מעוצבים באיכות ותחכום, מתוך כוונה לייצר הרמוניה בין סגנונות תכשיטים מסורתיים לגברים עם טכניקות מודרניות יותר לייצור תכשיטים.

לשם כך, משלבים במותג מחקר של חומרים באיכות הגבוהה ביותר עם הדמיון והיצירתיות של המעצבים וכך מייצרים קולקציות ייחודיות ועיצובים מפוארים.

השאיפה ב-Atolyestone היא ליצור תכשיטים ואקססוריז מעוצבים ובולטים. עיצובים נצחיים שנוצרו עם חומרים איכותיים המשתלבים עם גישה עכשווית והופכים את הקולקציות של המוצג למרשימות אך עמידות לאורך זמן. וממבט מעמיק על מנעד הפריטים, נראה כי צוות העיצוב אכן מצליח ליצור קולקציות מושכות עין, הניתנות לשיוך מיידי למותג ולערכיו.

לכל סגנון לבוש

כך, למשל, צמיד ה-Streamline Bangle, צמיד עוצמתי ובעל נוכחות, עם עיצוב חזק ומרשים עבור אלה שאוהבים להתבלט. זה יהיה הצמיד הראשון של קולקציית Streamline המעוטרת ב-0.90 קראט יהלומים לבנים או אבני רובי, ספיר, אמרלד, יהלומים שחורים על צמיד בזהב צהוב/ורוד או זהב לבן, עם אפשרות בחירה בין 14 ל-18 קראט. הוא קל ונוח ללבישה עם מנעול בסגנון אבזם ואידיאלי עבור מראה קז'ואל מתוחכם או מראה ערב יוקרתי.

צמידי בנגל בעצובים מרהיבים, עשויים זהב צהוב ומשובצים אבני חן ויהלומים. צילום: Atolyestone

צמיד החוליות, Cuban Links, הוא בחירה מושלמת לגברים מסוגננים שרוצים ליהנות מהאלגנטיות של זהב ולקבל תכשיטים איכותיים עם עיצוב בלעדי. עשוי זהב צהוב מלא, 14 קראט, בסגנון קלאסי ומעודן שמאפשר שילובו בכל אירוע, עם מראה יומיומי או מראה רשמי ואלגנטי, ומעניק לעונד אפשרות להנות מצמיד ייחודי אך קלאסי ועל זמני.

קיימות, ללא התפשרות על האיכות

קיימות מהווה תחום עניין מרכזי ב-Atolyestone. "הצבנו לעצמנו למטרה להשיג אופנה אחראית ובת קיימא", אומרים במותג. זה בא לידי ביטוי בהשתדלות ליצור בצורה ידידותית לסביבה, לרכוש חומרי גלם בצורה אתית ולהתחייב לחלוק בצורה הוגנת על ידי תגמול לכל המעורבים. לכל התהליך, מיצירת תכשיטי סחר הוגן ועד הבאתם לשווקים. "אנו מתחייבים להשאיר מאחורינו טביעת רגל קלה יותר על היקום שלנו, ולמצוא חומרי תכשיטים ברי קיימא מתקדמים עבור פריטים יוקרתיים, עמידים ואיכותיים ביותר".

תהליך רכישת האספקה ​​של המותג מקיים את הסטנדרטים החברתיים והסביבתיים הגבוהים ביותר. "במאמצים שלנו ליצור תכשיטים ברי קיימא, אנחנו אף פעם לא מתפשרים על איכות". עקיבות היא לדעת בדיוק מאיפה החומרים מגיעים ובמותג מודעים לכך. "אנו שותפים עם ספקים אחראיים החולקים חזון משותף של קיימות, אחריות ושקיפות. אנו משקיעים את מיטב המאמצים שלנו כדי להביא לקונים שלנו תכשיטים נטולי קונפליקטים ובסחר הוגן".

צמידים בשילוב חומרים היוצר סגנון ייחודי ומודרני. צילום: Atolyestone

מייצרים בתשוקה

גם אבני החן היקרות והיקרות-למחצה של המותג מסופקות ממקורות אחראיים ואתיים תוך שאיפה ל-100% מעקב, כך שהם מביאים לקונים תכשיטי אבני חן נטולי סכסוך וסחר הוגן. ב-Atolyestone גם מספקים את המתכות ממקורות מחזור אמינים ומכרייה אחראית בקנה מידה קטן. כל התכשיטים מיוצרים ממתכות שמקורן אמין או ממוחזר, כולל זהב, פלטינה וכסף.

כל תכשיט מיוצר בעבודת יד משוכללת בתשוקה על ידי אמנים בתהליך יוצא דופן בן 9 שלבים. "כל שלב מבוצע בקפידה, באהבה ובאכפתיות על מנת להבטיח עמידה בציפיות האיכותיות ביותר. החל מעיצוב משורטט בעבודת יד ועד להכנת תבנית מושלמת ואחריה יציקה, ריתוך והלחמה".

קולקציות מגוונות שפונות גם לגברים שמעוניינים בצמידים בעיצובים קלאסיים. צילום: Atolyestone

אבני החן משובצות בעבודת יד ומסתיימות בליטוש וציפוי זוהר. כל חומר נבחר בקפידה, מעור נאפה איטלקי באיכות הטובה ביותר ועד אבני חן ללא רבב לייצור תכשיטים מרשימים, מסוגננים ויוקרתיים. זה גם אומר מחויבות ליצור את התכשיטים האלגנטיים בעבודת יד בצורה אחראית ככל האפשר. "אנו דוחים לחלוטין אופנה ביצור המוני או 'מהיר'". בניגוד למותגי שוק המוניים, במותג משקיעים זמן וכסף משמעותיים בעיצוב תכשיטי יוקרה ייחודיים, כולם מיוצרים בעבודת יד בסטודיו Atolyestone באנגליה.

ניתן להשיג באתר atolyestone.com

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן