Forbes Israel Logo

ההמולה תשאיר את הלונדונים בבית ותקטין את הכנסות העסקים

בשבועות האחרונים מתרבות בלונדון השמועות על מהומה תחבורתית צפויה בתקופת המשחקים האולימפיים בעיר. בעקבות זאת, ככל הנראה יבחרו תושבים רבים להישאר בבית ולא ללכת לעבודה בתקופה זו. בשל התחזיות הללו, גובר החשש של בעלי העסקים בעיר לקיטון משמעותי בהכנסותיהם בתקופה זו.

בריאן ביקל, מנכ"ל חברת שפטסברי, המחזיקה ב-330 חנויות ו-217 מסעדות באזורי הבילוי העיקריים בעיר, כגון: צ'יינה טאון, קובנט גרדן והסוהו אמר: "במשך שבועות שמענו אזהרות לגבי האזורים מהם כדאי להתרחק בשל צפי לעומס תחבורתי. הודעות אלה הפכו אזורים רבים בעיר ל"אסורים" עבור התושבים המקומיים. אנשים לא יילכו אפילו לתיאטרון אם הם חוששים שלא יהיה להם כיצד לחזור אחר כך לביתיהם".

  
מרכז הקניות ווסטפילד, אחד ממוקדי התיירות הצפופים בלונדון לאחרונה | צילום: רויטרס

האזהרות המדאיגות פורסמו על ידי שירותי התחבורה הציבורית בעיר, בעקבות החלטה של מארגני המשחקים האולימפיים לחסום דרכי גישה רבים לכפר האולימפי ולאפשר בהם מעבר לספורטאים וגורמים רשמיים הקשורים לאירועים בלבד. עקב כך, הפכו כבישי ומסלולי הרכבות בלונדון לסיוט עבור התושבים המקומיים, אשר מזה מספר שבועות נאלצים להיתקע זמן רב בדרכים.

עם זאת, למרות החשש מההשפעה השלילית של האירועים האולימפים על העסקים המקומיים, לטענת ביקל מדובר בהשקעה שווה לטווח הרחוק. "לא משנה מה יקרה בטווח הקרוב, האולימפיאדה תרים את המוניטין של לונדון וסביבתה ותגביר את התנועה התיירותית בה בשנים הבאות".   

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן