Forbes Israel Logo

ההמצאה הכי מוזרה: כך תוכלו לשמור את האייפון בתחתונים

הסוף לכיסי המכנסיים הנפוחים. פרויקט חדש שפורסם לאחרונה באתר קיקסטארטר מזמין אתכם להשקיע בפתרון האופנתי החדשני לבעיית אחסון חפציכם האישיים, תחתוני הספיקאיזי (Speakeasy). זהו תחתון בוקסר בעל כיס קדמי אשר לטענת יזמי הפרויקט "מציע סטייל חדש שיגרום לאנשים לרצות לראות אתכם בתחתונים, אך מצד שני גם מעביר את המסר של 'זה לא עניינו של אף אחד מה יש לי בתחתונים'". 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מייסדי הספיקאיזי הם ג'ף שניידר ודן גולדמן. לדברי שניידר, "התחתונים עונים על המחסור בכיסים סודיים. יש לנו מספיק כיסים בבגדים אבל אין מספיק כיסים שאינם נגלים לעיני כל". לדבריו, בבדיקה שערכו הוא ושותפו, התברר כי ישנם צרכים שכיסים רגילים לא עונים עליהם, כמו למשל בנסיעה לחו"ל, השתתפות בפסטיבל או אירוע המוני אחר וכמובן כשלובשים חליפה רשמית. 

תחתוני הספיקאיזי | צילום: kickstarter.com

באשר למיקומו התמוה של הכיס הסודי, הסביר שניידר כי "שמנו לב שאנשים מנסים לאחסן דברים בתוך התחתונים אך ברוב המקרים אין לכך פתרון נוח. אז החלטנו לנסות לעצב כיס שיאחסן מספר פריטים מצומצם בתוך התחתונים בצורה נוחה, אסתטית ודיסקרטית". 

לדברי שניידר, הוא וגולדמן לא היו בטוחים אם העיצוב שלהם עובד, עד שהחלו לייצר דגמים ראשונים של התחתונים. "כשהתחלנו לנסות אותם הבנו שיש לנו משהו אמיתי שעובד. כשנוסעים לחו"ל בדרך כלל לוקחים חגורת נשיאה סודית וזה ממש לא נוח. אנחנו מציעים פתרון שיחליף אותה". 

ימים ספורים לאחר שהשיקו שניידר וגולדמן את הפרויקט באתר קיקסטארטר בניסיון לגייס מימון לייצור התחתונים, הצליחו השניים להגיע כבר ללמעלה מ-9,000 דולר, כאשר הסכום אותו ביקשו לגייס הוא 10,000 דולר. 

בנוגע לחששות הבטיחותיים שמעורר הכיס הסודי של הספיקאיזי, אמר שניידר כי "אף אדם לא נפצע בעת ההתנסות בתחתונים שלנו. אנחנו מרגישים בטחון מלא להציג את המוצר לציבור". 

צפו בסרטון של תחתוני הספיקאיזי מתוך אתר קיקסטארטר:

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.