Forbes Israel Logo

ההצגה הכי טובה בעיר: פורבס יקיים בתיאטרון הבימה את תחרות הסטארטאפים החברתיים הראשונה בישראל

תחת הכותרת "הדור הבא של המנהיגות הכלכלית" יקיים מגזין פורבס ישראל בסוף חודש פברואר את ועידת Socialize15 ליזמות חברתית, טכנולוגית ופיננסית בתיאטרון הבימה בתל אביב. במסגרת הכנס תתקיים גם תחרות סטארט-אפים בתחום ה-Tech for Impact אשר תתמקד בתחומי התקשורת, הפינטק, הרפואה והבריאות, ביג דאטה ועוד.

להרשמה לכנס 

בשונה מהמגמה שהכרנו עד היום של מיזמים חברתיים ללא מתרות רווח, בשנים האחרונות פותחו מודלים כלכליים המאפשרים שינוי חברתי משמעותי יד ביד עם יצירת רווח עבור היזמים. במסגרת הכנס נקיים את תחרות המיזמים החברתיים הראשונה בישראל, אשר מטרתה לבנות אקו-סיסטם עבור אותם מיזמים בכדי לסייעם להם להגשים את החזון של הפיכת ישראל ליצואנית הראשונה בעולם בתחום ה- Tech for Impact בתוך חמש שנים – ואת היזמים, לשגרירים שלנו בעולם כולו.

צילום: thinkstock

התחרות תתקיים ב-18 בפברואר, ואליה יגיעו משקיעים ונציגי קרנות הון סיכון בכירים, אשר יתרשמו מן המתמודדים ומן המיזמים המסקרנים אשר יבחרו להיכלל בתחרות. האירוע יערך במתחם המוזיקה פפאיתו שברחוב סלמה 29 בתל אביב בין השעות 19:00 ל-22:00 והכניסה אליו ללא כל תשלום.

פאנל השופטים בתחרות המדוברת יורכב מאנשי טכנולוגיה, כלכלה ותקשורת, ביניהם ג'ון מדבד, מייסד קרן OurCrowd הפועלת במודל מימון ההמונים המתפתח. בנוסף בחבר השופטים יופיעו רפי רוזנפלד, המוציא לאור של מגזין פורבס ישראל, ד"ר איריס גינזבורג, מומחית לשירותים וחידושים טכנולוגיים, וקרן ליטני, יזמית סדרתית העומדת מאחורי פורום Socialize! Social-Business Israel.

המיזמים הזוכים של התחרות יזכו להציג עצמם גם על במת הכנס, אשר יערך, כאמור, בתאריך ה-25 בפברואר בתיאטרון "הבימה". בנוסף, הם יזכו לפרס כספי ולסיוע נדיב מטעם קרן ההשקעות של מדבד, אשר נחשבת לאחת מקרנות ההשקעה הגדולות מסוגה בעולם.

מדבד עצמו נחשב ליזם ותיק בעל סדרה של הצלחות בנאסד"ק, ובשנים האחרונות זיהה את תחילתה של המגמה המסקרנת – מימון ההמונים. באמצעות הקרן שהקים הוא מממן עשרות מיזמים שונים, כשמשקיעים קטנים מרחבי העולם כולו מוזמנים לקחת חלק בהשקעה תוך שימוש בסכומי כסף צנועים במיוחד.

ג'ון מדבד. מגמה עולמית חדשה? | מתוך יוטיוב

כעת, מגיע תורה של מגמה עולמית חדשה לעלות למרכז הבמה – היא ההשקעה החברתית (Impact Investment). המשתתפים הרבים והמכובדים בכנס יציגו את הנושא ממגוון רחב של זוויות ראייה, במטרה להעלות לדיון ממשי את התחום המסקרן, ואת השפעותיו האפשריות – בארץ ובעולם. בין היתר ישתתפו בכנס שר האוצר לשעבר ויו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד, יו"ר מפלגת "כולנו" משה כחלון, אחד החוקרים המובילים בעולם בתחום הכלכלה ההתנהגותית, הפרופסור שלמה בן ארצי, יו"ר בנק הפועלים יאיר סרוסי, יו"ר רשת קופיקס אבי כץ, נשיא התאחדות התעשיינים אמיר חייק ועוד רבים אחרים.


להרשמה לתחרות 

לאתר הכנס

רוצים להשתתף בכנס? דוברים וחסויות: 054-4446803

או באימייל: [email protected]


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.