Forbes Israel Logo

הוועד האולימפי חוקר: כל הכרטיסים נמכרו – אך האולם נותר ריק

אחרי יום אחד בלבד של תחרויות במסגרת האולימפיאדה כבר ניכרים כשלים מנהליים רבים בארגון התחרות. הוועד האולימפי החל בחקירה של מעילה אפשרית באלפי כרטיסים בתחרויות השחייה שהתקיימו אתמול. במסגרת החקירה בודק הוועד מדוע, למרות דיווחים של מוכרי הכרטיסים כי כל המקומות באולם נמכרו זמן רב מראש, נותרו אלפי מושבים ריקים דווקא בתחרויות השחייה המבוקשות ביותר, ביניהן הגמר בו השתתפו השחיינים האמריקאים, ריאן לוכטה ומייקל פלפס. 



אולם תחרויות השחייה בלונדון אתמול | צילום: רויטרס

בין המושבים שנותרו ריקים בזמן התחרות היו גם כמה מהמקומות הטובים ביותר באולם, אשר חלקם נשמרו עבור משפחות המתחרים, נציגי חברות החסות, נציגי ממשלות, תקשורת ואף עבור נציגי הוועד האולימפי עצמו. החקירה, שהופעלה לאחר תלונות רבות שהופיעו באתרי מדיה חברתית שונים מפי אנשים שניסו להשיג כרטיסים לתחרויות ולא הצליחו, למרות שבפועל היו מושבים רבים באולם ריקים. 

מהוועד האולימפי נמסר: "אנו מודעים לכמות הרבה של המושבים הריקים וכרגע אנו בודקים למי הם שייכים ומדוע לא הגיעו". הוועד ספג לאחרונה ביקרות רבה על כמות הכרטיסים הגדולה שנשמרה עבור אח"מים במסגרת תחרויות שונות באולימפיאדה. בנוסף, נבדקת האפשרות שבעיות תחבורה ברחבי לונדון שנוצרו מעומס התיירים שפוקדים את העיר לרגל האירועים האולימפיים הם הגורם להיעדרותם של צופים רבים מהתחרויות. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.