Forbes Israel Logo

החברה לישראל ירדה ב-1.7% – עופר הפסיד 145 מיליון שקל

מנית החברה לישראל ירדה ב-1.7% ובעל השליטה בחברת האחזקות, עידן עופר, קפץ לראש רשימת המפסידים ל מדד הטייקונים היומי של פורבס, כשהוא משיל מעליו כ-145 מיליון שקל על הנייר.

דוד עזריאלי, בעלי השליטה בקבוצת עזריאלי, נמצא במקום השני ובפער גדול כאשר הוא מופסד היום ב-43 מיליון שקל לאחר שמניית הקבוצה נחלשה בכמחצית האחוז.

מנגד, יצחק תשובה הוא המרוויח הגדול של היום כאשר מניית קבוצת דלק עלתה ב-1.3% עליה שהוסיפה לשווי אחזקותיו של תשובה כ-90 מיליון שקל. עפרה שטראוס נמצאת במקום השני של רשימת המרוויחים כאשר הוסיפה לערכה 89 מיליון שקל.

למדד הטייקונים היומי של פורבס – לחצו כאן

מדד הטייקונים היומי של פורבס

אתמול מכר צדיק בינו יחד עם שותפיו בחברת פז נפט, משפחות ליברמן ואבלס, כ-3% ממניות החברה, תמורת כ-140 מיליון שקל. ‏מדובר במכירה של 267 אלף מניות כאשר בינו נותר כעת עם אחזקה של 30% בחברת פז-נפט באמצעות החברה הפרטית שבשליטתו המלאה – בינו אחזקות.

המכירה התבצעה במחיר מניה הדומה לשווי המניה בבורסה, שעמד אתמול על 565 שקל. המניה ירדה לאחר המכירה ב-1% במחזור גבוה ואילו היום עלתה ב-1%. בעקבות התיקון מחק צדיק בינו את הפסדיו אתמול והוסיף היום לאחזקותיו כ-27 מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן