חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הכנסות אלווריון צנחו ב-39% – והחברה הפסידה 5.8 מיליון דולר

עונת הדוחות בוול סטריט נמצאת לקראת סיומה, והחברות הדואליות, שנסחרות גם בישראל, ממשיכות לפרסם את דוחותיהן. יצרנית ציוד התקשורת אלווריון דיווחה היום על הפסד נקי NON GAAP בסך 5.8 מיליון דולר, לעומת רווח נקי של 1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2011.

הירידה ברווחים מגיעה גם על רקע צניחה של 39% בהכנסות החברה, מ-55.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2011 ל-33.8 מיליון דולר ברבעון השני.

על בסיס GAAP הסתכם ההפסד הנקי ברבעון השני של 2012 ב-10.7 מיליון דולר, או 17 סנט למניה, והוא כולל עלויות ארגון מחדש ועלויות נוספות של כ-3.2 מיליון דולר הקשורות לצמצום עובדים ופינוי משרדים. זאת לעומת הפסד נקי של 6.9 מיליון דולר, או 11 סנט למניה ברבעון הראשון של 2012. הרווח הנקי ברבעון השני של 2011 עמד על 300 אלף דולר, או 1 סנט למניה.

ההנהלה צופה כי ההכנסות ברבעון השלישי של 2012 יסתכמו בטווח שבין 39-31 מיליון דולר. בכפוף לתמהיל והיקף המשלוחים, צפויות התוצאות למניה במונחי non-GAAP עבור הרבעון השלישי, להסתכם בטווח שבין הפסד של 6 סנט לרווח של 2 סנט למניה. התוצאות למניה במונחי GAAP צפויות להסתכם בטווח שבין הפסד של 8 סנט לאיזון, לפני עלויות חד פעמיות כלשהן.

חזי לפיד, נשיא ומנכ"ל אלווריון, אמר כי "תוצאות הרבעון השני עומדות בתחזית שנתנו לשוק ההון, כשפעילויות החברה בתחום הפתרונות בתדרים מורשים ובלתי מורשים הינן כפי שחזינו. אנו נמצאים בעיצומה של תוכנית הבראה שבישומה התחלנו במהלך הרבעון השני. בנוסף לצעדי ייעול שנועדו לצמצם את ההוצאות התפעוליות, עליהם כבר הודענו, נקטנו בצעדים נוספים שעיקרם הקמת חטיבה נפרדת עבור פעילותנו בתחום הפתרונות בתדרים מורשים".

"אנו מאמינים כי מבנה ארגוני זה ישפר את מיקוד החברה בכל פעילויותיה בשוקי היעד השונים, ויסייע לנו להגיע לרווחיות. אנו מתקדמים בכיוון הנכון, וצופים כי נדווח על שיפור בתוצאות הכספיות ברבעון השלישי. השפעת תוכנית ההבראה והקיצוץ בהוצאות תגולם במלואה בדוחות הרבעון הרביעי, ואנו ממשיכים לכוון לתזרים מזומנים מאוזן ולרווחיות צנועה בסוף השנה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן