חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

המאבק ממשיך: כ-250 עובדים של פלאפון ובזק הפגינו נגד ההנהלה

עובדי פלאפון ממשיכים זה היום ה- 18 בשביתה וקיבלו היום חיזוק מעובדי חברת בזק, החברה האם של פלאפון שהגיעו להפגנה שנערכה ברמת גן מול משרדי החברה. זו הפעם הראשונה בה עובדי בזק מצטרפים לפעולות המחאה לצד עובדי פלאפון. כעת ההפגנה זזה לכיוון יגאל אלון.

"ההפגנה מביאה לידי ביטוי את התחושה של האנשים והיחס המשפיל שהעובדים מקבלים", אמר יו"ר ועד העובדים של בזק שלמה כפיר. "אם ההנהלה לא תתעשת ותביא פתרון למצב אנו נמשיך בהפגנות נוספות ובצעדי מחאה שיכאיבו להנהלה".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ההצטרפות של בזק מגיעה לאחר שאתמול, בפגישה שקיים יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, עם יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן ויו"ר ארגון עובדי בזק, שלמה כפיר החליטו השלושה על הצעד. מלבד ההפגנה, ארגון עובדי בזק יקיים ביום ראשון אספות הסברה. בהסתדרות מציינים כי זהו חלק ממאבק הסולידריות אליו יצטרפו בהמשך וועדים נוספים במשק. "זה מאבק עקרוני, מבלי להיכנס לפרטים מדובר בזכות בסיסית. לא יכול להיות שעובדים רוצים להתאגד ולא יאפשרו להם", הוסיף כפיר.

צילום: ארטיום דגל

בהסתדרות מזהירים כי אם הנהלת פלאפון תמשיך לפגוע בחופש ההתארגנות של העובדים ולא להכיר בהתארגנות צפויים צעדים נוספים. כמו כן בהסתדרות מציינים כי וועדים נוספים במשק יירתמו למאבק כבר בשבוע הבא אם הנהלת פלאפון תמשיך באותה ההתנהלות של התעלמות מועד העובדים שהוקם בחברה. "כל יום שעובר אנחנו רק מתחזקים, יותר אנשים מגיעים והתמיכה שאנחנו מקבלים גדלה וגדלה", אמר יו"ר ועד העובדים של פלאפון ברק לוי שהוסיף גם כי מתקיימים גישושים עם ההנהלה ונסיונות להביא את המשבר הזה לסיומו אך "עוד אין משהו קונקרטי ביד".

לוי הוסיף כי "ביום שני ננקוט בצעדים שישנו את מאזן הכוחות. הכוח שלנו גדל וכבר היום אנחנו רואים שהנהלת פלאפון מדממת".

השביתה ממשיכה היום באותה המתכונת עובדי מוקד השירות הפרונטליים ברב מכר-תלפיות בירושלים, בפתח תקווה, חדרה ואום אל פחם כמו גם חטיבת ההנדסה, מערכות המידע, מטה החברה, המוקדים הטלפוניים בבאר שבע ובירושלים והמרכז הלוגיסטי ישבתו היום. "המאבק הזה הוא של כולם, הוא חצה את גבולות פלאפון ופרץ דרך חדשה. הגיע הזמן לשנות את המציאות הזו ואנחנו נשתדל לעשות את זה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן