Forbes Israel Logo

המדריך למהפכה: כך תתעשרו מהחברות שעושקות אתכם

אחד הדברים המעצבנים ביותר כיום עבור רובנו הוא לפתוח את חשבון הסלולר ולגלות ששוב שילמתם מאוד שקלים ללא תמורה הולמת או להוציא מזומנים מחשבון העו"ש ולשלם לבנק עמלה לא מוצדקת. לפעולות מרגיזות אלה אולי עוד אין לנו פתרון אבל יש לנו את הדרך המושלמת בה תוכלו להתנקם בעסקים שעושקים אתכם ולהתעשר על חשבונם. אז איך עושים זאת? פשוט מאוד: קונים אותם. 


הכניסו את ידכם למזוודה מלאה כסף | צילום: רויטרס

ההשקעה בחברות שמרוקנות לכם את הכיסים בחיי היומיום תהפוך את כל העניין לכדאי יותר. אם תצליחו להרוויח הרבה כסף על חשבון העסקים הללו, לא יהיה אכפת לכם לשלם את החשבונות והעמלות כל כך. אם תשמעו לעצתנו תלמדו כיצד להעריך את פועלם של "האויבים" שלכם ולהגדיל את היחס בין החופש הכלכלי לנכסים בבעלותכם ובסופו של דבר תוכלו לחיות חיים טובים, רגועים ומאושרים יותר. 

פיטר לינץ', מנכ"ל חברת ההשקעות המצליחה מגלן, אמר פעם: השקע במה שאתה מכיר. בזמנו הוא ידע שאישתו חובבת גרביונים אז הוא הלך והשקיע בחברת היינס (Hanes), שהפכה עם השנים לאחת המצליחות בארה"ב בתחום ההלבשה התחתונה. האינטרפטציה האקטואלית ביותר לעצתו של לינץ' היא: השקיעו במה שאתם שונאים. חשבו על זה: אם העסקים הללו מצאו את דרכם לכיסיכם, עשו אתם את דרכיכם אל מזוודות הכסף שלהם. 

קחו לדוגמה את הבנקים. סירבו לתת לכם משכנתא? הריבית על ההלוואה שלקחתם נראית לכם מגוחכת? שלא נזכיר אפילו את העמלה המעצבנת על כל פעולה בכספומט. כדי לשפר את הרגשתכם, קנו מניות של הבנק שלכם, או של כל בנק אחר והרוויחו גם אתם מהשיטה. בתקופה זו, מדד הבנקים בבורסה נמצא במוקד המסחר כמעט כל יום. השקיעו בו כסף ותוכלו גם אתם לשמוח כשהצבע הירוק מופיע על המסך בבורסה. 

בנוסף, גם חברות הביטוח יכולות להניב לכם רווחים יפים. השקיעו בחברות המוכרות ביטוחים פרטיים ותוכלו להוסיף כמה שקלים לפנסיה שלכם. בין אם אתם צעירים בשנות העשרים או אם כבר עברתם מזמן את גיל 50, זכרו שאין זמן טוב יותר לדאוג לעתיד מאשר בהווה. 

כמו כן, בל נשכח את חשבון החשמל. תחום האנרגיה מעולם לא היה אקטואלי יותר. פרויקטים רבים של קידוח וחיפוש גז טבעי נעשים בתקופה האחרונה בהשקעה של מיליונים, הכל במטרה להוזיל בעתיד את הפקת החשמל. אל תחכו. השקיעו עכשיו בחברות האנרגיה ותמנעו את העלייה בלחץ הדם בפעם הבאה שתפתחו את חשבון החשמל. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.