Forbes Israel Logo

המלצת השף: 10 מקומות שאסור להחמיץ ברובע השישי של פריז

פריז היא אחת הערים הנפלאות בעולם, את זה אתם בטח כבר יודעים. ובטח לא אחדש לכם אם אספר שהיא גם גן עדן קולינרי, במיוחד לשפים ובשלנים. גם הרובע השישי של פריז הוא לא מקום זר ונידח, להפך, זהו אחד המקומות המפורסמים והמתויירים ביותר בעיר האורות.

ובכל זאת, יש לי 2 סיבות טובות להמליץ לכם בחום על 10 מקומות נפלאים ברובע השישי של פריז: הראשונה – לפני כחודש חגגו הפריזאים את יום הבסטיליה, חג העצמאות הצרפתי, וזאת סיבה מצויינת לחגוג איתם. והשנייה – חופשת הקיץ בעיצומה ואלפי ישראלים פוקדים את פריז, עיר האורות הרומנטית, וכדאי לתת להם המלצות ראויות וטריות.

1. גני לוקסמבורג – JARDIN DU LUXEMBOURG
מי לא שמע על הגנים המטופחים להפליא, עם מדשאות הרחבות, ערוגות הפרחים המרהיבות וכמובן האגם היפה שבו ילדים אוהבים להשיט סירות נייר. הגנים פתוחים שבעה ימים בשבוע ומשתרעים על פני 250 דונם. ובימים בהירים וחמימים פוקדים את המקום אלפי צרפתים לפיקניק או טיול, ואפילו כדי להשתזף. אפשר להגיע למקום במטרו לוקסמבורג.

בילוי צרפתי טיפוסי בגני לוקסמבורג

2. RESTAURANT SEMILLA – 54 RUE DE SIENE
אל תחמיצו – שה מילה היא מסעדה קטנה שאי אפשר להזמין בה מקום אלא פשוט להגיע ולעמוד בתור. זאת אחת המסעדות השיקיות ביותר בפריז, השף מעוטר בצווארון טריקולור, התפריט בה מצומצם ומשתנה כל יום. והאוכל? מ ע ו ל ה.

הצוות של שה מילה בפעולה

3. PIERRE HARME – 72 RUE BONAPARTE 75006
זהו פטיסרי של הקונדיטור המפורסם פייר הרמה. במקום אפשר למצוא, בין היתר, מקרונים מהטובים שטעמתי, מיני עוגות וטארטלטים והכל עשוי בצורה מושלמת.

4. PLACE DE ODEON

למי שמחפש טיולון אורבני מקסים: יורדים בתחנת מטרו אודאון ומגיעים לרחוב סן ג'רמן המפורסם. מומלץ לטייל לאורך רחוב סן ג'רמן שיש לכל אורכו חנויות ובתי קפה או לחצות את הרחוב לרחוב RUE DE SEINE, פנינה קולינרית שמלאה במסעדות, בתי קפה, בולנז'רי וגלידריות – זהו אחד הרחוב היפים והשיקים בפריז. משם אפשר ללכת לרחוב SAINT ANDRE DES ARTS, שיש בו גלריות יפיפיות, ולדאוג לצד האמנותי שלנו. טיול יומי מושלם.

5. הקרפ בתחנת מטרו – SAINT GERMAIM DES PRES

ממש ביציאה מתחנת המטרו, בתוך "בוטקה" ירוק נמצא קרפרי עם אחד הקרפים הטובים בפריז. כל מילה מיותרת.

6. RUE DE RENNE

הרחוב המושלם לחובבי הקניות (ומי בעצם לא אוהב קניות?) לכו לאורך הרחוב המרכזי הזה, שמגיע עד למגדל מונפרנס. משני צידי הרחוב ישנן שלל חנויות אופנה שיספקו את כל חשקי הקניות שלכם. היכונו לחורים בכיסים.


 

7. BISTRO LE COMPROIR DU RELAIS – 9 CARREFOUR DE LODEON 75006 
ביסטרו מקסים עם אוכל איכותי. גם כאן לא ניתן להזמין מקום מראש אלא רק לעמוד בתור ולחכות שיתפנה שולחן. גם כאן התפריט מתחלף כל יום. המסעדה היא חלק ממלון באותו שם.

8. LA MEDITERRANEE – 2 PLACE DE LODEON75006
לאוהבי הבויאבז, אותו מרק דגים קלאסי שהמטבח הצרפתי מתהדר בו, מדובר מסעדת דגים עם הבויאבז הכי טוב בפריז. כאן צריך להזמין מקום מראש.

9. טיול על גדת נהר הסיין ברובע השישי 
בערבים, כשנעשה קריר יותר, אחרי שטעמתם וקניתם וזללתם, מומלץ לטייל לאורך גדת נהר הסיין לצד הבוקיניסטים (מוכרי העיתונים והספרים שנמצאים לאורך הגדה), לקנות איזה מגזין אופנה או אוכל ולספוג את הרוח הפריזאית לריאות.

10. שוקולטרי PATRICK ROGER – 914 RUE DE RENNE 75006
אחד השוקולטרי הטובים עם פרלינים איכותיים מסוגים שונים. דרך מתוקה ומוצלחת ביותר לסיים מסע קולינרי ברובע השישי.

לכתבה המקורית באתר אונלייף

עוד באונלייף:

היא-סטוריה: לגלות את הנשים ששינו את העולם

מהפכה: מוציאות את האלימות המינית לאור

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.