חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הממונה על הביטוח: סוכנים יחויבו לעדכן את הלקוחות על זכויותיהם

שקיפות רבה ככל האפשר של סוכני הביטוח מול הלקוחות – זו מטרת ההוראות שפרסם היום הממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון, פרופ' עודד שריג, פרסם היום הוראות הקובעות אמות מידה לשירות שמעניקים סוכני ביטוח ויועצים פנסיוניים ללקוחות.

החוזר מסדיר את האופן שבו סוכנים ויועצים מייצגים לקוחות בפני גופים מוסדיים, ומחייב אותם למסור ללקוחות מידע על זכויותיהם ודרכי הפעולה העומדות לרשותם. בנוסף, קובע החוזר כי על סוכנים ויועצים לפרסם מדיניות שירות מסודרת שתפרט את זכויות הלקוחות ולשמור על תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחות. בנוסף, סוכנויות גדולות יידרשו למנות אחראי על שירות לקוחות שיקבע הנחיות לטיפול בפניות ובתלונות לקוחות, יוודא עמידה בהוראות השירות וינחה את עובדי המשרד.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

על פי משרד הממונה, החוזר פורסם לאחר התייעצות עם גורמים מקצועיים בשוק הביטוח ודיונים שנערכו עם הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון על טיוטה בנושא שפורסמה באוגוסט 2012.

שריג | צילום: יח"צ

הממונה על שוק ההון, פרופ' עודד שריג, ציין כי "האגף רואה בשיפור השירות ללקוחות מטרת-על ופועל על מנת להבטיח כי השירות יהיה יעיל ואיכותי. הוראות החוזר לסוכנים וליועצים משלימות את ההוראות לגופים המוסדיים, וביחד הן יבטיחו שירות איכותי למבוטחים וחוסכים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן