Forbes Israel Logo

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בירידות שערים

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום במגמה שלילית, על רקע ירידות השערים שנרשמו אמש בוול סטריט. כמו כן מהדהדים ברקע המסחר הודעת הפרישה של הממונה על הגבלים עסקיים, דויד גילה והחלטת בנק ישראל להותיר את הריבית על רמתה הנוכחית של 0.1%, אשר פורסמה אתמול.

כזכור, הוועדה המוניטרית בבנק ישראל החליטה להותיר את הריבית במשק על רמתה הנוכחית גם במהלך חודש יוני, זאת בהתאם למרבית ההערכות המוקדמות במשק. עם זאת, בהודעת הריבית שפרסם הבנק הודגש כי הבנק "שומר לעצמו" כלים מוניטריים נוספים אם ידירש לכך, בעיקר אם השקל ישוב ויזנק בטווח הארוך ביחס למטבעות הזרים.

היום, כאמור, ננעל המסחר ברחוב אחוזת בית בירידות שערים – בהתאם למגמה השלילית אשר שולטת במסחר ברחבי העולם, כשבשעה זו גם המסחר בבורסה בניו יורק מתנהל בירידות. מדד ת"א 25 נחלש היום ב-1%, מדד ת"א 100 ירד ב-0.9% ומדד הבנקים צנח ואיבד מערכו 1.7%. מדד התקשורת נחלש ב-2.8% ומדד הנדל"ן נסחר סביב רמות הפתיחה. מדד הנפט והגז איבד מערכו 0.5%, כאמור על רקע הודעת הפרישה של הממונה על ההגבלים העסקיים, פרופ' דיוויד גילה, אשר מוסיפה לעורר עניין רב בקרב הפוליטיקאים וגורמים שונים במשק.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן