Forbes Israel Logo

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה מעורבת

היום הראשון לשבוע המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה מעורבת, על רקע המגמה החיובת שחתמה את וול סטריט בשבוע שעבר ונתוני התעסוקה המעודדים בארה"ב. בורסות אסיה ואירופה ננעלו במגמות שליליות בשבוע שעבר, ומחירי הנפט ממשיכים לאבד מערכם.

מדד ת"א 25 עלה ב-0.1%, מדד ת"א 100 ללא שינוי, ומדד הבנקים ירד ואיבד כ-0.8% מערכו. מדד הנדל"ן עלה ב-0.4%, מדד התקשורת ירד ב2.1% ומדד הנפט והגז טיפס בכ-0.9%.

מניית אפריקה ישראל מרכזת תשומת לב גם השבוע, לאחר שבשבוע שעבר צנחה ב-7.7%, בשל הודעתה על מכתב אזהרה ששלח לה בנק רוסי שהעמיד לרשותה הלוואות לפיתוח פרויקטים. החברה דיווחה החברה על הפסד של 1.75 מיליארד שקל בדוחות לשנת 2015. בשעה זו מוסיפה המנייה לאבד מערכה ויורדת ב-1.7%.

בארה"ב התנהל המסחר בשבוע שעבר על רקע נאומה של יו"ר הפדרל ריזרב שהתייחסה לסיכונים הגדולים הניצבים אל מול הכלכלה העולמית ולשבריריות בה היא נתונה. ילן ציינה כי יש לנקוט משנה זהירות לאור כך במדיניות המונטרית ורמזה כי הבנק יאט את קצה העלאות הריבית. ביום שישי פורסמו נתוני התעסוקה בארה"ב. התחזיות שהצביעו על תוספת של כ-200 אלף משרות התבדו והדוח הצביע על 215 אלף משרות. בחודש פברואר האחרון נוספו 242 אלף משרות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.