חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

המסחר בבורסה ננעל בעליות שערים; מניות הנפט זינקו

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום במגמה חיובית, על אף ירידות השערים שנרשמו אתמול בוול סטריט. פתיחת המסחר החיובית בבורסה בניו יורק, בסמוך לנעילת המסחר ברחוב אחוזת בית בת"א, הביא הלהתחזקות העליות עוד יותר.

עם סיום המסחר, כאמור, שלט הצבע הירוק במסכי הבורסה כשמדד ת"א 25 התחזק ב-1.2%, מדד ת"א 100 התחזק ב-1% ומדד הבנקים הוסיף 1% לערכו גם כן. מדד התקשורת ירד ב-0.4%, מדד הנדל"ן זינק והוסיף 2.5% לערכו ומדד הנפט והגז זינק גם הוא – והוסיף לערכו 3.2%. 

מניות הגז רשמו היום עליות על רקע פרסומים כי הממשלה שוקלת שלא להכליל את הגז המיוצא לירדן במכסת הגז המותר ליצוא. אבנר עלתה בסיום המסחר זו ב-3.2%, דלק קידוחים עלתה ב-2.9% ורציו עלתה ב-2.3%.

קבוצת ההשקעות הבינלאומית בלקסטון נמצאת במגעים לרכישת רשת מגה. במקביל, פורסם היום כי המנכ"ל, מוטי קרן, צפוי לעזוב את תפקידו. על רקע הפרסומים התחזקה היום מנית קבוצת אלון המחזיקה ברשת ועלתה ב-11.7%.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל אמרו היום כי "כרגע נראה ששוק המט"ח הגלובלי נמצא במצב של המתנה, עד להתבהרות סוגיית החוב של יוון ועד להתבהרות התמונה באשר לתזמון העלאת הריבית בארצות הברית. לדולר-שקל יש נטייה לשקוע בתוך טווחי מחיר צרים לאחר תקופות של פרצי תנודתיות, כפי שהיו בשבועות האחרונים, ועל כן ייתכן כי נראה את ההמשך התנועה האופקית הזו עד שיהיה טריגר יותר משמעותי. ברמה הטכנית, ירידה מתחת לאזור התמיכה ב-3.83-3.84 עשויה להאיץ את הירידה כלפי מטה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן