Forbes Israel Logo

המסחר בוול סטריט מתנהל בירידות; פייסבוק צונחת ב-7%

המסחר בוול סטריט נפתח ביציבות לאחר שאמש ננעל בעליות שערים. הערב, לאחר סיומה של הישיבה החודשית של ועדת השוק הפתוח, צפוי הבנק המרכזי להודיע על סיום רכישות האג"ח החודשיות. הריבית צפויה להישאר ברמה הנוכחית, של 0%-0.25%. 

מדד הדאו ג'ונס ומדד ה-S&P500 עולים ב-0.2% ומדד הנאסד"ק נסחר סביב רמת הפתיחה.

צילום: רויטרס

מניות במוקד

פייסבוק פירסמה אמש את דוחותיה הרבעוניים שעלו על ציפיות המשקיעים: הרווח הנקי של הרשת החברתית עומד על 806 מיליון דולר, לעומת רווח של 425 מיליון דולר בלבד בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות הסתכמו ב-3.2 מיליארד דולר בעוד הכנסות החברה ברבעון המקביל אשתקד עמדו על 2.02 מיליארד דולר. למרות הדוח המוצלח, מניית החברה צונחת ב-7% כתוצאה מההוצאות הגדולות של החברה המעוררות דאגה במשקיעים. 

דוחותיה של חברת סודהסטרים הצביעו על ירידה בהנכסות הרבעון השלישי, 125.9 מיליון דולר לעומת 144.6 מיליון דולר ברבעון המקביל של 2013. רווחי החברה הסתכמו ב-9.5 מיליון דולר בהשוואה ל-16.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מניית החברה יורדת לפי שעה ב-2.7%.

עמית רוזנצוויג, מנהל השקעות בכיר בהלמן אלדובי אמר היום: "הפד צפוי להודיע היום על סיום רכישות האגח כאשר להערכתנו ביחד עם ההודעה על סיום הרכישות הפד יספק תחזית למועד העלאת ריבית, כאשר לא צפויה העלאת ריבית לפני המחצית השנייה של 2015 וגם זה יהיה תלוי בהמשך נתוני מאקרו חזקים מכיוון כלכלת ארה"ב. מעבר להודעת הפד השווקים ימשיכו לעקוב אחר נתוני מאקרו מכיוון כלכלת ארה"ב כאשר מחר אמור להתפרסם תמ"ג לרבעון השלישי כאשר הצפי הינו לצמיחה של 3%.השווקים ימשיכו לעקוב אחר דוחות החברות כאשר מרביתן מצליחות להכות הן את תחזית המכירות והרווחיות".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן