Forbes Israel Logo

המסחר בוול סטריט מתנהל בירידות שערים; איביי מטפסת ב-6.7%

המסחר בניו יורק נפתח במגמה שלילית על רקע פרסום מדד קייס שילר לחודש יולי אשר הצביע על עלייה של 6.7% בלבד, זאת לעומת עלייה של 8.1% בחודש יוני. השבוע צפויים להתפרסם נתוני מאקרו חשובים אליהם נישאות עיני המשקיעים – ביום רביעי יתפרסמו נתוני התעסוקה ואילו דוח התעסוקה לחודש ספטמבר יתפרסם ביום שישי.

מדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.1%, מדד ה-S&P 500 ומדד הנאסד"ק יורדים לפי שעה ב-0.2%.

צילום: רויטרס

eBay אישרה רשמית את החלטת הפיצול מ-PayPal במחצית 2015 מה שיהפוך את PayPal לחברה בורסאית עצמאית. לפי שעה מוסיפה eBay לערכה 6.7%. 

עפר קליין, ראש אגף כלכלה ומחקר בהראל ביטוח ופיננסים ציין "הנתונים החיוביים ממשיכים לחזק את ההערכות שהבנק המרכזי יחל בהעלאת הריבית סביב אמצע 2015, ולכן תרמו להמשך התחזקות הדולר בעולם – דו"ח תעסוקה טוב מהצפוי בשישי הקרוב יכול לחזק מגמה זו. נתונים אלו טרם השפיעו באופן משמעותי על שוק האג"ח הממשלתיות בארה"ב – שם היינו מצפים לראות עליית תשואות מתונה".

"על רקע השיפור בכלכלת ארה"ב, בחמישי הקרוב צפויה החלטת הריבית של ה-ECB ונראה כי שוב יעלה לכותרות עניין ההרחבה הכמותית. להערכתנו, הבנק צפוי לפרט את תכניותיו לרכישת אג"ח לא ממשלתיות (ABS וכדו') כמויות, דירוגים וטווחים. אנו צופים שלא יתפרסמו תוכניות לרכישות נוספות בשלב זה."

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.