Forbes Israel Logo

המסחר בוול סטריט מתנהל בעליות שערים

המסחר בוול סטריט נפתח היום במגמה חיובית על רקע פרסום מדד קייס שילר המצביע על מחירי הבתים בארה"ב. על פי המדד מחירי הבתים ב-20 הערים הגדולות בארה"ב עלו ב-9.3% בראייה שנתית, לעומת הצפי שעמד על 9.8%. בשעה 17:00 פורסם מדד אמון הצרכנים שהפתיע וזינק לרמה של 90.9 נקודות – הרמה הגבוהה ביותר מאז 2007.

מדד ה-S&P 500 ומדד הדאו ג'ונס מתחזקים ב-0.2% לפי שעה זו ומדד הנאסד"ק מוסיף לערכו 0.3%.

צילום: רויטרס

בנתיים ממשיכה עונת הדוחות, כאשר היום, לאחר סיום המסחר, צפויה טוויטר לפרסם את תוצאותיה לרבעון השני. מוקדם יותר דיווחה ענקית התרופות, פייזר על רווח של 2.9 מיליארד דולר ברבעון השני של 2014, זאת לעומת רווח של 14.1 מיליארד דולר אשתקד. 

עפר קליין, ראש אגף כלכלה ומחקר בהראל ביטוח ופיננסים, ציין היום "השבוע יתפרסמו מספר אינדיקאטורים חשובים בארה"ב. בהמשך לנתונים הטובים שאנו רואים לאחרונה אנו סבורים שגם נתונים אלו יהיו חיוביים; ביום רביעי יתפרסם האומדן הראשוני לצמיחה ברבעון השני, לאחר התכווצות חדה של 2.9 אחוזים ברבעון הראשון. להערכתנו הצמיחה צפויה לעמוד סביב 3 אחוזים בשיעור שנתי עם עלייה חדה במלאים ובצריכה הפרטית, נתון נמוך מ-3 אחוזים יאכזב.

"בהמשך השבוע תתפרסם החלטת הריבית של הפד, להערכתנו גם הפעם הבנק יצמצם את תכנית הרכישות החודשית שלו בעוד 10 מיליארד דולר ל-25 מיליארד, ובסוף השבוע יתפרסמו דוח התעסוקה לחודש יולי. להערכתנו הגידול במספר המשרות החדשות יהיה סביב 230 אלף, בדומה לממוצע שנרשם בשלושת החודשים האחרונים" הוא הוסיף כי "נתונים טובים עוד יותר עלולים להביא לעליית תשואות בארה"ב".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן