Forbes Israel Logo

המסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת, מובילאיי המשיכה לטפס

שבוע המסחר בוול סטריט נפתח היום, לאחר שבשבוע שעבר רשם המסחר עליות שערים של למעלה מ-0.5%. המגמה החיובית בבורסה בניו יורק נמשכה זה למעלה מחודש, כשגם נתוני התעסוקה המאכזבים אשר פורסמו בארה"ב לא פגעו במגמה. היום, כאמור, ננעל המסחר במגמה מעורבת כשמדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.2%, מדד ה-S&P 500 ירד ב-0.3% ואילו מדד הנאסד"ק התחזק והוסיף 0.1% לערכו. מניית חברת מובילאיי הישראלית המשיכה לטפס גם היום והוסיפה 6% לערכה לאחר שדיווחה על זינוק של 90% ברווחי החברה במהלך הרבעון השני של השנה.

צילום: רויטרס

ענקית האלקטרוניקה ג'נרל אלקטריק הודיעה על עסקה למכירת חטיבת מוצרי החשמל הביתיים לחברת אלקטרולוקס עבור 3.3 מיליארד דולר. עם סיום המסחר נראה כי המשקיעים מסרבים להתרשם מהמהלך, והמנייה ננעלה ללא שינוי. מניית חברת התרופות האמריקאית Hyperion צללה היום, לאחר שהחברה הודיעה היום כי תבטל באופן חד צדדי את ההסכם לרכישת חברת אנדרומדה הישראלית, לאחר שלטענתה "יש בידיה עדויות" לכך שעובדי החברה הישראלית פעלו להטיית התוצאות הקליניות בניסוי במוצרי החברה. המנייה איבדה היום 6% מערכה. גם חברת אפל משכה תשומת לב רבה היום לקראת אירוע ההשקה המדובר מחר, במסגרתו תחשוף החברה, על פי ההערכות בלבד, את דגמי האייפון החדשים. המנייה נחלשה היום וירדה ב-0.6%. 

בבורסות אירופה ננעל היום המסחר במגמה מעורבת, כשבבריטניה נחלשה הבורסה ואיבדה 0.3% מערכה. גם בפריז נרשמו ירידות והבורסה נחלשתה ב-0.3%, ואילו מדד הדאקס הגרמני התחזק ב-0.1%. באסיה ננעלה מוקדם יותר המסחר במגמה מעורבת.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.