Forbes Israel Logo

המסחר בת"א ננעל במגמה שלילית; מניות חברות הביטוח ירדו

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בירידות שערים לאחר שהתנהל במגמה שלילית לאורך היום. ברקע עומדות המגמות השליליות בבורסות אירופה ובוול סטריט עם פתיחת המסחר שם היום, ולאחר שאמש חתמה הבורסה בניו יורק בעליות. באסיה ננעל המסחר הבוקר במגמה שלילית.

מדד ת"א 25 רשם עם תום המסחר ירידה של 0.5% ומדד ת"א 100 נחלש ב-0.4%. מדד הנדל"ן ומדד הנפט והגז השילו מעליהם 0.8%, מדד הבנקים צנח ב-0.9% ומדד התקשורת צלל ואיבד 1.4% מערכו.

מניות חברות הביטוח ירדו לאחר שיגור ההודעה של המפקחת על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר, כי היא מקשיחה את התנאים לחלוקת דיבידנד. עם תום המסחר רשמה מניית הראל ירידה של 1.4%, מניית מגדל נחלשה ב-1.2%, ומניות הפניקס וכלל איבדו 1.6% מערכן.

מניות הגז הוסיפו לרכז עניין, לאחר דיווח שהגיע מביקור נתניהו במוסקבה, על פיו הזמין ראש הממשלה חברות רוסיות לפתח מאגרי גז ישראליים. מניית אבנר נחלשה ב-0.7%, מניית דלק קידוחים התכווצה בשיעור של 1.3% ורציו איבדה 1.4% מערכה. כזכור, בתחילת השבוע הודיעו שותפויות מאגר לוויתן לבורסה כי לא חל שינוי בהערכת המשאבים של הגז הטבעי במאגר. ההודעה זו הגיעה לאחר שמשרד האנרגיה העריך כי כמות הגז קטנה ב-20%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן