Forbes Israel Logo

המסחר בתל אביב נחתם במגמה שלילית מובהקת

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בירידות שערים חדות, בהמשך לנעילה השלילית אמש ועל רקע המגמה השלילית בבורסות אירופה היום, והמגמה המעורבת בה נפתח המסחר בוול-סטריט.

מדד ת"א 25 ירד ב-2.9%, מדד ת"א 100 צנח אף הוא ב-3% ומדד הבנקים איבד 1.7% מערכו. מדד התקשורת נחלש ב-1.1%, מדד הנדל"ן ירד ב-2.1% ומדד הנפט והגז המשיך לצלול ואיבד 4.1% מערכו.

הבורסה בתל אביב

חברת ביג מרכזי קניות וחברת מגה אור העבירו היום לחברת אלון רבוע כחול הצעה לרכוש במשותף את חברת רבוע כחול נדל"ן שבבעלותה. בתוך כך, לאחר שאמש צנחה מניית אלון ריבוע כחול ב-26%, בוטלה הבוקר הפגישה שתוכננה בין בכירי רשת מגה לבין נציגי ההסתדרות והספקים הגדולים, שמטרתה הייתה המשך המשא ומתן על הסדרת חובות החברה. ההערכות הן כי ביטול הפגישה נועד להפעיל לחץ על הספקים על מנת שיעניקו לרשת זמן נוסף להתאוששות. על רקע זה התאוששה היום מניית החברה וזינקה ב-34%.

מניית אל על, אשר צללה אתמול גם היא על רקע התנודתיות במחירי הנפט המשיכה להיחלש ואיבדה 9.2% מערכה.

הבוקר הודיעו כל חברי מועצת המנהלים של חברת דורי בניה, בהובלת יו"ר הדירקטוריון אריה מינטקביץ', על התפטרותם. זאת בעקבות הודעתה של חברת האם גזית גלוב אמש על כוונתה למכור את אחזקותיה בקבוצת דורי. בעקבות כך התרסקו היום מניות דורי בנייה ודורי קבוצה, ב-77.8% ו-83.6% בהתאמה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן