חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

המסחר בתל אביב ננעל בעליות שערים; הנפט עבר את 41 הדולרים

הבורסה בתל אביב נעלה את יום המסחר בעליות שערים על רקע הנעילה החיובית אמש בוול סטריט עם עליות של עד 1%, והנעילה החיובית הבוקר בבורסות אסיה. כעת מתנהל המסחר בוול סטריט במגמה חיובית. אמש ננעל המסחר בתל אביב כזכור בירידות שערים.

מדד ת"א 25 רשם עם עלייה של 1.3%, מדד ת"א 100 התחזק גם הוא בשיעור דומה ומדד הבנקים הוסיף 1% לערכו. מדד הנדל"ן עלה ב-0.9%, מדד הנפט והגז טיפס ב-1.4% ומדד התקשורת הוסיף לערכו כ-2%.

אמש פרסמה קרן המטבע הבינלאומית תחזית מעודכנת למצבה של כלכלת העולם, לפיה הצמיחה העולמית צפויה לעלות בשיעורים נמוכים יחסית. באשר לישראל הציג ה-IMF תחזית אופטימית יותר, לפיה כלכלת ישראל תמשיך לצמוח השנה בשיעור מוערך של כ-2.8%, שיעור שיעלה בשנה הבאה ל-3%. תחזית זו תואמת את הצפי של בנק ישראל. ה-IMF העריך גם כי תחול השנה ירידה בשיעורי האינפלציה בישראל ותישמר יציבות ברמות האבטלה.

מחירי הנפט ממשיכים להיסחר במגמה חיובית ביממה האחרונה במעין ראלי שנמשך שבועות ארוכים. כעת עומד מחירה של חבית זהב שחור מעל ל-41 דולרים – לראשונה בשנת 2016.

על רקע החלטת הממונה על ההגבלים העסקיים אמש לאסור את האיחוד בין חברות התקשורת סלקום וגולן טלקום, מניות חברות התקשורת ימשכו היום עניין במסחר. מניית סלקום רשמה עלייה קלה של 2.2%, ומניית פרטנר התחזקה ב-4.4%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן