חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

העליון: חברת ההפקה של הישרדות לא מחויבת למו"מ עם ערוץ 10

שלב נוסף בסכסוך המתמשך על "הישרדות": בית המשפט העליון ביטל היום את החלטת המחוזי שחייבה את חברת ההפקות האמריקאית Castaway לנהל משא ומתן עם ערוץ 10 במשך שלושה חודשים.

במקביל, הותיר בית המשפט על כנו את צו המניעה שאוסר על החברה האמריקאית לנהל משא ומתן עם כל גורם שלישי בנושא עד להחלטת בית המשפט המחוזי. סעיף זה מותנה בהפקדת ערבויות של מיליון שקל מטעם ערוץ 10.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

משמעות ההחלטה היא כי חברת ההפקות לא תהיה מחויבת לנהל משא ומתן עם ערוץ 10 על חידוש החוזה בין השתיים, אולם עד החלטת המחוזי בעתירה להתרת החוזה לא תוכל החברה לקיים מגעים גם מול רשת, אשר בית המשפט המחוזי הקפיא את ההסכם בין השתיים עד להחלטתו.


תוכנית המריבה | צילום: יחצ

ערוץ 10 הפיק שש עונות של תוכנית הריאליטי, כשלאחר עונת ה-VIP, בעיצומה של הפקת העונה השביעית, הודיעה זכיינית ערוץ 2 רשת במפתיע על חתימת הסכם עם Castaway. בחברת ההפקות האמריקאית טענו כי ערוץ 10 הפר חוזה, ולא העביר את התשלומים במועד.

בית המשפט המחוזי קבע כי החוזה בין רשת לחברה לא יהיה תקף למשך שלושה חודשים, בהמלכם חויבה Castaway, בעלת הפורמט, לנהל משא ומתן "בתום לב" מול ערוץ 10. במקביל, אסר בית המשפט על החברה לנהל מגעים מול גורמים אחרים למכירת הפורמט. העליון, כאמור, הפך את ההחלטה הראשונה, אך הותיר את ההחלטה שנייה על כנה, עד להחלטת המחוזי הסופית בעניין.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן