Forbes Israel Logo

העשירים הצעירים: הכוכבים המרוויחים ביותר מתחת לגיל 30

ליידי גאגא נמצאת זו השנה השנייה בראש דירוג הסלבס המרוויחים של פורבס. השנה, למרבה האירוניה חוותה הזמרת בת ה-23 חוויה שלרוב שמורה לאנשים מבוגרים הרבה יותר כשנפצעה בירך. אולם בניגוד לפציעותדומות אצל קשישים, ליידי גאגא לא נפגעה עקב מחסור בסידן או בעיה בשרירים, אלא כתוצאה מהריקודים האינטנסיביים שהיא מציגה על הבמות במסגרת מסע ההופעות העולמי שלה. 

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

כיאה לכוכבת אמיתית, ליידי גאגא לא נעלמה בעקבות הפציעה, אלא הגיחה ברחובות כשהיא על כיסא גלגלים מצופה בזהב 24 קארט. גאגא יכולה להרשות לעצמה את התענוג, זאת לאחר שהרוויחה השנה 80 מיליון דולר. 

ריהאנה | צילום: רויטרס

השנה המין היפה שולט בדירוג הסלבריטאים הצעירים המרוויחים של פורבס. שבעה אנשים מתוך העשירייה הראשונה בדירוג הן נשים, כאשר רובן זמרות וכובות פופ שמרוויחות סכומים זהים לעמיתיהם הגברים. 

במקום השני נמצא הזמר הצעיר ביותר בעשירייה, ג'סטין ביבר עם שכר שנתי של 58 מיליון דולר. אחריו ברשימה, טיילור סוויפט, כוכבת הקאנטרי בת ה-23 שהרוויחה השנה 55 מיליון והדי. ג'יי קאלווין האריס שמופיע השנה לראשונה בדירוג ומציג שכר שנתי של 46 מיליון דולר. את החמישייה הראשונה סוגרת אלילת הפופ הצעירה ריהאנה שהרוויחה השנה 43 מיליון דולר. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.