חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הפיתוח המטורף של גוגל: קעקוע שישמש כסיסמה למחשב

נמאס לכם להקליד סיסמה כדי להיכנס למחשב או לסמארטפון? בקרוב לא תזדקקו לה יותר. בכנס טכנולוגי שנערך בשבוע שעבר בקליפורניה הציג מנכ"ל חברת מוטורולה דניס וודסייד טכנולוגיה חדשה שתחסוך למשתמש את הקלדת הסיסמה. מדובר בקעקוע שנסרק על ידי המחשב או הסמארטפון ומאפשר גישה למערכת ההפעלה שלהם. 

הקעקוע החדש יוצר על ידי חברת ההנדסה MC10 עבור מוטורולה, שנרכשה על ידי גוגל באוגוסט 2012. הפיתוח החדש מבוסס על טכנולוגיה של מעגלים אלקטרוניים גמישים המחוברים לגופו של המשתמש באמצעות חותמת גומי. 

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

הקעקוע העשוי מסיליקון שימש עד עתה לצרכים רפואיים ובטחוניים בלבד. את הפיתוח החדש הציגה הדגימה בכנס סמנכ"לית המחקר והפיתוח (מו"פ) של מוטורולה רגינה דוגן, ששימשה בעבר כראש צוות המו"פ של הפנטגון. 

הקעקוע החדשני של מוטורולה | צילום: mc10inc.com

במוטורולה מקווים כי הטכנולוגיה החדשה תסייע לאמת את זהותם של משתמשי המחשבים והסמארטפונים העתידיים שלה. 

בנוסף במוטורולה עובדים על פיתוח גלולה דיגיטלית, טכנולוגיה שכבר קיבלה את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA בשנת 2010. הגלולה תאפשר להפעיל שבב מיוחד במחשב שיפעיל את המכשיר באמצעות החומצה הנמצאת בתוך גופו של המשתמש שבלע אותה. 

למעשה, הגלולה תייצר סימן מיוחד וייחודי לכל משתמש שיזוהה על ידי המכשיר שבבעלותו. את הגלולה יוכל המשתמש לנטול באופן יומי במשך חודש שלם. 

במוטורולה סירבו לומר האם הפיתוחים החדשים יכללו בסמארטפון החדש של החברה, ה-X פון שיושק באוקטובר הקרוב. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן