חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הרווח הנקי של רמי לוי עלה ב-20% ל-40 מיליון שקל

הרווח הנקי של רשת רמי לוי שיווק השקמה עלה ברבעון הראשון של 2013 בכ-20% ל-40 מיליון שקל, לעומת 25.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד – כך עולה מהדוחות הכספיים שפרסמה היום החברה. ההכנסות ברבעון הראשון טיפסו בכ-19.5% לכ-755 מיליון שקל, לעומת 631 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

העלייה בהכנסות נבעה מגידול בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-10% ומפתיחתם של 3 סניפים חדשים. הרשת, המפעילה כיום 24 סניפים בבעלות ו-2 בזכיינות, דיווחה כי היא מתכוונת לפתוח עוד 10 סניפים חדשים עד סוף הרבעון השלישי של 2014. סניפים אלו יוקמו, בהדרגה, בקדימה, נהריה, אשקלון, כפר סבא, עטרות בית שמש, נתיבות קרית שמונה, אריאל רחובות.

"אנו פותחים את שנת 2013 עם המשך מגמת הצמיחה המאפיינת את החברה מאז יום הנפקתה בבורסה", אמר היום רמי לוי, מנכ"ל החברה. "אנו ממשיכים לפעול לשיפור תנאי הסחר של הרשת מול הספקים מתוך שאיפה להמשיך ולהעביר, כהרגלנו, את ההטבה שתושג לטובת לקוחותינו. עד סוף הרבעון השלישי של 2014, אנו מתכננים להקים 10 סניפים חדשים ברחבי ישראל וכן להגדיל את היקף המכירות באמצעות האינטרנט, ובכך לאפשר ליותר ויותר צרכנים להפוך ללקוחות הרשת ולהנות ממחירים נוחים באופן יומיומי".

"אני רואה את הצרכן לנגד עיניי כבר 36 שנה", הוסיף לוי, "וזהו הקו שמנחה אותי בניהול החברה בכל עת. אנו מייחסים את מגמת הצמיחה לאסטרטגיה שלנו, לפיה אנחנו מטיבים עם הצרכן ודואגים להציע לו בכל נקודת זמן את סל הקניות הזול ביותר, וכל זאת לא על חשבון איכות ושירות, והצרכן משיב לנו בנאמנותו לרשת לטווח ארוך". 

רמי לוי | צילום: יח"צ

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2013 הסתכם בכ-158.8 מיליון שקל (21.03% מהמכירות), גידול של כ-18.7% בהשוואה לכ-133.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2012 (21.18% מהמכירות). הירידה הקלה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעקבות העמקת המבצעים והפחתת מחירים.

הרווח התפעולי של רמי לוי ברבעון הראשון של 2013 גדל בכ-18.5% לכ-34.3 מיליון שקל (4.54% מהמכירות), בהשוואה לכ-28.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (4.58% מהמכירות). הירידה הקלה בשיעור הרווח התפעולי בשנת 2013 נבעה בעיקר מירידה בשיעור הרווח הגולמי ומגידול בהוצאות המכירה, השיווק וההנהלה בעקבות התרחבות הרשת. 

החברה הכירה ברבעון הראשון של שנת 2013 בהכנסה חד פעמית בהיקף של כ-3.2 מיליון שקל בגין מכירת קרקע, וסיימה את הרבעון הראשון של 2013 עם תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך של כ-26.6 מיליון שקל.

בנוסף ציינו כי  מצבת המנויים הסלולריים של חברת התקשורת של רמי לוי עמדה בסוף הרבעון הראשון על 70 אלף לקוחות. בחברה מסבירים כי רווחי חברת התקשורת "אינם מהותיים". 

דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיוידנד של 18 מיליון שקל. הדיוידנד שולם ב-10 באפריל. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן