Forbes Israel Logo

השינויים ב-HOT נמשכים: מנכ"ל חברת האינטרנט והטלפון פורש

גל העזיבה בצמרת HOT נמשך: אתמול הודיע מנכ"ל HOT מובייל יעקב נדבורני על פרישתו, והיום הודיע על התפטרותו מנכ"ל HOT טלקום רוני סבג, לאחר 17 שנים בחברה, מתוכן שנתיים כמנכ"ל. HOT טלקום היא הזרוע בחברה האחראית על תשתיות הטלפון והאינטרנט. מחליף לסבג ימונה בתקופה הקרובה. במקביל לסבג, הודיע גם סמנכ"ל שירות הלקוחות של HOT מובייל, ירון הורוביץ, על עזיבתו.

בתקופת כהונתו כמנכ"ל חברת התקשורת הוביל סבג את שדרוג הרשת והתשתיות, איחוד מוקדי השידורים ובנייה וניהול מערך השירות הטכני של HOT טלקום. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

סבג הסביר את עזיבתו בכך שחש "כי הגיעה העת לאתגרים חדשים", והוסיף כי "בשנים האחרונות עשתה HOT טלקום קפיצת מדרגה משמעותית בתחום התשתיות ושדרוג הרשת".


הנדלר. החלה את גל העזיבות | צילום: דן לב

בשבועות האחרונים חווה HOT גל עזיבות על רקע רכישת כל המניות על ידי פטריק דרהי, הוצאתה מן המסחר בבורסה והפיכתה לפרטית. ראשונה הודיעה יו"ר הקבוצה סטלה הנדלר על עזיבתה. "הפיכתה של החברה לפרטית במקביל להשלמת מספר מהלכים אסטרטגיים, הובילה אותי להחלטה כי זהו העיתוי הנכון עבורי לפרוש מהחברה", אמרה אז.

אחרי הנדלר הודיע אתמול מנכ"ל מפעילת הסלולר HOT מובייל, יעקב נדבורני, כי החליט לפרוש לאחר שנה וחודשיים בתפקיד. במקביל, הודיעה החברה על שורה של מינויים חדשים, בהם  מינויו של מנכ"ל HOT הרצל עוזר ליו"ר החברה הבת, ומינויו של יגאל דוד למנכ"ל החברה הבת HOT נט.

בעקבות נדבורני, הודיע גם ירון הורוביץ, סמנכ"ל שירות הלקוחות של HOT מובייל על רצונו לסיים את תפקידו לאחר ארבע וחצי שנים. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.