חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

וול סטריט: גוגל בשיא כל הזמנים, ה-S&P 500 בשיא של 5 שנים

המסחר בוול סטריט ננעל היום בעליות שערים, על רקע המגמה החיובית בבורסות אירופה והישורת האחרונה של עונת הדוחות הכספיים לרבעון האחרון של שנת 2012. זאת לאחר שלושה ימי פגרה בשל סוף השבוע ויום הנשיאים. מספר שיאים נשבו היום בבורסות ארה"ב: מניית גוגל אשר התחזקה היום ב-1.8% הגיעה לשווי של 807 דולר, שיא של כל הזמנים. המחיר משקף לחברה שווי שוק של 266 מיליארד דולר. מדד ה-S&P 500 עלה לשיא של 5 שנים, 1,530.69 נקודות.

מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.4%, מדד S&P 500 עלה ב-0.7% וגם מדד הנאסד"ק הוסיף 0.7% לערכו.

בבורסות אסיה ננעל היום המסחר בירידות: בורסת שנחאי איבדה 1.6% מערכה, בורסת טוקיו נחלשה ב-0.3% ובורסת הונג קונג רשמה ירידה של 1%. בורסות אירופה ננעלו בעליות על רקע עלייה באמון המשקיעים בגרמניה: בורסת לונדון התחזקה ב-1%, בורסת פרנקפורט הוסיפה 1.6% לערכה ובורסת פריס רשמה עלייה של 1.9%.

צילום: רויטרס

עליות חלו היום בבורסות אירופה על רקע דבריו אתמול של נגיד הבנק האירופי המרכזי, מריו דראגי, בפני ועדת הכלכלה של הפרלמנט האירופי, ועלייה באמון המשקיעים בגרמניה לרמה הגבוהה מזה קרוב ל-3 שנים. בספרד גייסה היום הממשלה כ-4 מיליארד יורו בהנפקת אגרות חוב קצרות טווח.     

מניית גוגל עלתה היום ב-1.8% עד לשווי של 807 דולר. מדובר בשיא של כל הזמנים עבור מניית ענקית האינטרנט. על פי הדיווחים מעוניינת גוגל לפתוח חנויות משלה, במה שנחשב לצעד עם פוטנציאל לשנות את המציאות בשוק. המחיר משקף לחברה שווי שוק של 266 מיליארד דולר.

מבין המניות הישראליות ריכזה איתוראן עניין לאחר שפרסמה היום את דוחותיה השנתיים לרבעון האחרון של 2012. הרווח הנקי של החברה בבעולותו של איזי שרצקי קפץ מ-1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ל-4.4 מיליון דולר ברבעון החולף. הכנסות החברה עמדו ברבעון האחרון על 38.2 מיליון דולר, גידול של 3.4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. מניית החברה נחלשה הערב ב-0.5%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן