Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעלה בירידות בעקבות נאומו המאופק של ברננקי

המסחר בוול סטריט ננעל במגמה שלילית על רקע אכזבה מנאומו של נגיד הבנק הפדרלי, שלא הכריז כצפוי על הרחבה כמותית. כעת ממתינים המשקיעים גם להודעת נשיא הבנק האירופי המרכזי מחר בערב בנוגע להמשך הצעדים של המוסג בהתמודדות עם משבר החוב בגוש היורו.

מדד הדאו ג'ונס ננעל בירידה של 0.2%, ה-S&P 500 נחלש ב-0.3% והנאסד"ק ירד ב-0.6%. 

נשיא הבנק הפדרלי של ארה"ב בן ברננקי נשא היום את דבריו בתום ועידה בת יומיים וכצפוי הזהיר מפני היחלשות הכלכלה, ורמז על צעדים חדשים לעידוד הצמיחה המוחלשת. כצפוי, נמנע ברננקי מלהכריז על תוכנית נוספת להקלה כמותית. הערכת משך הריבית האפסית על כנה נותרה כמות שהיא – מועד יעד של סוף שנת 2014.

בחזית המאקרו, פרסמת חברת ADP כי לסקטור הפרטי גויסו 163 אלף עובדים ביולי, ירידה מ-172 אלף בחודש יוני. 

היום פורסמו תוצאותיהן הרבעוניות של מספר חברות דואליות. חברת אלווריון, יצרנית ציוד התקשורת, דיווחה היום על הפסד נקי בסך 5.8 מיליון דולר. הירידה ברווחים מגיעה גם על רקע צניחה של 39% בהכנסות החברה, מ-55.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2011 ל-33.8 מיליון דולר ברבעון השני. מניית החברה בוול סטריט רשמה ירידה של כ-1.26%.

חברת נייס דיווחה היום על על הכנסות שיא של 217 מיליון דולר, עלייה של 10% מהתקופה המקבילה אשתקד. על פי הדוח הרבעוני, הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-35.7 מיליון דולר, עליה של 10.5%. למרות הדוחות הסבירים, עדכנה נייס מטה את תחזית ההכנסות שלה ב-40 מיליון דולר. מניית החברה בוול סטריט צנחה ב-15.31%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.