חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעל במגמה מעורבת; "אבן קיסר" זינקה 19.5%

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה מעורבת, לאחר שבמרבית היום התנהל במגמה חיובית – בהמשך ישיר לעליות אשר נרשמו אתמול, כששלושת המדדים המובילים טיפסו בלמעלה מ-1% עקב נאומה של יו"ר הבנק הפדראלי ג'נט ילן בקונגרס האמריקאי. בדבריה אתמול רמזה ילן כי בכוונת הבנק להמשיך ולצמצם את מדיניות ההרחבה הכמותית בהתאם להתפתחויות במשק האמריקיאי, אך ציינה כי "התאוששות שוק התעסוקה עדיין רחוקה מלהסתיים". 

היום, כאמור, נבלמו העליות בבורסה בניו יורק והמסחר ננעל במגמה מעורבת, כשמדד הדאו ג'ונס איבד 0.2% מערכו, מדד ה-S&P 500 נסחר ללא שינוי ואילו הנאסד"ק עלה ב-0.2%. בבורסות אירופה ננעל המסחר בעליות שערים, כשמדד הדאקס הגרמני הוביל את העליות והוסיף 0.7% לערכו.

צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום ננעל המסחר בבורסות אסיה בעליות שערים גם גן, כשבסין זינקה הבורסה והוסיפה 1.5% לערכה לאחר פרסום נתוני תעסוקה מעודדים אודות המשק המקומי. 

מניית חברת "אבן קיסר" זינקה היום, לאחר שהחברה היכתה את כל התחזיות כשרשמה רווחים מפתיעים במיוחד בדו"חות הסיכום של שנת 2013 ושל הרבעון הרביעי בה. מניית החברה טיפסה מיד מתחילת המסחר, והוסיפה 19.5% לערכה. מניית ענקית המיקרובלוגים טוויטר זינקה גם היא, והוסיפה 5.3% לערכה לאחר שהחברה פירסמה את העיצוב המתוכנן של עמוד הבית שלה, אשר יעמיק את התחרות בינה לבין פייסבוק.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן