Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעל במגמה מעורבת; טוויטר המשיכה לאבד גובה

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה מעורבת, דווקא לאחר פרסום נתונים מעודדים אודות הצמיחה במשק האמריקאי. מדד הדאו ג'ונס ירד ב-0.4%, מדד ה-S&P 500 נסחר לא שינוי והנאסד"ק התחזק ב-0.3%.

מוקדם יותר פורסם סקר ה-ADP המציג נתונים אודות המשרות החדשות במשק האמריקאי, לפיו במהלך חודש דצמבר נוספו למשק 238,000 משרות חדשות – נתון גבוה מהצפוי. בנוסף התפרסמו הפרוטוקולים מישיבת הריבית האחרונה של הבנק הפדראלי, אשר חשפו כי ראשי הבנק בחרו לצמצם את מדיניות ההרחבה הכמותית לאחר שחשו כי השפעתה על המשק הולכת ופוחתת.

צילום: רויטרס

מניית חברת טוויטר, אשר ירדה אתמול בכ-6% ממשיכה לאבד מערכה גם היום, ומניית החברה נחלשה היום ב-3.5% נוספים, זאת לאחר שהבנק מורגן סטנלי משך את המלצתו לרכוש את מניית החברה. מניית חברת התרופות הישראלית טבע נחלשה ב-0.4%, לאחר שמוקדם יותר היום פורסם כי החברה הגישה הצעה לרכישת חברת הביו-טק Celltrion מדרום קוריאה.

המסחר בבורסות אירופה ננעל היום במגמה שלילית, כשבורסות לונדון הובילה את הירידות ואיבדה0.5% מערכה. בפרנקפורט ובפריז ננעל המסחר ללא שינוי משמעותי. בורסות אסיה ננעלו דווקא במגמה חיובית, כשביפן הוסיף מדד הניקיי 1.9% לערכו, בסין התחזקה הבורסה ב-1.2% ובהודו נרשמה עלייה של 0.2%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.